Zekers, een heleboel.
Wie weet hoe ik meerdere foto’s kan posten, of beter, naar welk internetalbum kan ik linken? Admin?
DS 21 Pallas ‘66, GS 1300 Pallas ‘77, CX 2400 GTI ‘78, SM 2,7, ‘73, Lancia Flavia 1800 Coupé ‘67, VW Golf 1 ‘78, Fiat 600 ‘72, Rap Imperial ‘59 (ex GSA X3, Peugeot 403 Familiale Diesel ‘65, 2CV club ‘79, MGB ‘69)
Klaar!!
Nu nog ff de ophanging reviseren. Als de boel toch uit elkaar ligt. Inmiddels nieuwe lagers in de voorste/bovenste draagarmen. Morgen de onderste. Tips op de silentblocks te verwijderen??
DS 21 Pallas ‘66, GS 1300 Pallas ‘77, CX 2400 GTI ‘78, SM 2,7, ‘73, Lancia Flavia 1800 Coupé ‘67, VW Golf 1 ‘78, Fiat 600 ‘72, Rap Imperial ‘59 (ex GSA X3, Peugeot 403 Familiale Diesel ‘65, 2CV club ‘79, MGB ‘69)












































Totaal aantal Berichten: 25672
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Praxidus schreef:Zekers, een heleboel.
Wie weet hoe ik meerdere foto’s kan posten, of beter, naar welk internetalbum kan ik linken? Admin?
Je kan Mijnalbum.nl gebruiken maar ook google drive enz werken ok.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Ik moest de rubbers (silentblocks) van de onderste draagarmen vervangen.
Volgens de vraagbaak heb je daar een expansie-gereedschapje voor nodig.
Deze is te koop bij elke bouwmarkt voor een kleine 2 Euro….!
Werkt perfect, zie foto:
DS 21 Pallas ‘66, GS 1300 Pallas ‘77, CX 2400 GTI ‘78, SM 2,7, ‘73, Lancia Flavia 1800 Coupé ‘67, VW Golf 1 ‘78, Fiat 600 ‘72, Rap Imperial ‘59 (ex GSA X3, Peugeot 403 Familiale Diesel ‘65, 2CV club ‘79, MGB ‘69)
En hier de langverwachte en bediscusseerde foto’s van de deuk in het tripoïdehuis….
Heb er ff een vijl overeen gehaald zodat je de deuk beter kunt zien. Je voelt ze ook aan de binnenkant.
Eén van de zijden is nog goed
DS 21 Pallas ‘66, GS 1300 Pallas ‘77, CX 2400 GTI ‘78, SM 2,7, ‘73, Lancia Flavia 1800 Coupé ‘67, VW Golf 1 ‘78, Fiat 600 ‘72, Rap Imperial ‘59 (ex GSA X3, Peugeot 403 Familiale Diesel ‘65, 2CV club ‘79, MGB ‘69)




























Totaal aantal Berichten: 9488
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Als de deuk aan de binnenzijde in de kogelbaan voelbaar is, kan je ‘m weggooien.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Absoluut, ga ik doen ook.
Is een breedspoor tripoïdehuis trouwens ook toepasbaar op een smalspoor?
DS 21 Pallas ‘66, GS 1300 Pallas ‘77, CX 2400 GTI ‘78, SM 2,7, ‘73, Lancia Flavia 1800 Coupé ‘67, VW Golf 1 ‘78, Fiat 600 ‘72, Rap Imperial ‘59 (ex GSA X3, Peugeot 403 Familiale Diesel ‘65, 2CV club ‘79, MGB ‘69)
Alstublieft, het antwoord op bijna al uw aandrijfasmaatvragen:
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




























Totaal aantal Berichten: 9488
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
En voor de diesels?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Geen idee, op deze sheet staat niet expliciet vermeldt dat het niet voor diesels geldt.
Ik zou gewoon eens een as meten van een diesel en die vergelijken met de sheet..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Superbedankt.
Ik heb een oud type, dus heb een korte nodig. Helaas heb ik 2 nieuwere dus langere liggen uit een oude voorraad.
Hmm, zit te denken, zou dat nou echt niet passen…? De binnenkant is dezelfde, alleen het huis wat langer.
DS 21 Pallas ‘66, GS 1300 Pallas ‘77, CX 2400 GTI ‘78, SM 2,7, ‘73, Lancia Flavia 1800 Coupé ‘67, VW Golf 1 ‘78, Fiat 600 ‘72, Rap Imperial ‘59 (ex GSA X3, Peugeot 403 Familiale Diesel ‘65, 2CV club ‘79, MGB ‘69)
Je moet even goed kijken hoe het zit. Gaat het trouwens om de linker, of rechter meenemer?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Praxidus schreef:Ik moest de rubbers (silentblocks) van de onderste draagarmen vervangen.
Volgens de vraagbaak heb je daar een expansie-gereedschapje voor nodig.
Deze is te koop bij elke bouwmarkt voor een kleine 2 Euro….!
Werkt perfect, zie foto:
en dit had ik nog niet gezien, maar vind het een briljante vondst! Te gek!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De linker, die had aardig wat geweld nodig om te verwijderen
DS 21 Pallas ‘66, GS 1300 Pallas ‘77, CX 2400 GTI ‘78, SM 2,7, ‘73, Lancia Flavia 1800 Coupé ‘67, VW Golf 1 ‘78, Fiat 600 ‘72, Rap Imperial ‘59 (ex GSA X3, Peugeot 403 Familiale Diesel ‘65, 2CV club ‘79, MGB ‘69)
Nielsje schreef:Praxidus schreef:Ik moest de rubbers (silentblocks) van de onderste draagarmen vervangen.
Volgens de vraagbaak heb je daar een expansie-gereedschapje voor nodig.
Deze is te koop bij elke bouwmarkt voor een kleine 2 Euro….!
Werkt perfect, zie foto:en dit had ik nog niet gezien, maar vind het een briljante vondst! Te gek!
Dank! Was er zelf ook heel blij mee
DS 21 Pallas ‘66, GS 1300 Pallas ‘77, CX 2400 GTI ‘78, SM 2,7, ‘73, Lancia Flavia 1800 Coupé ‘67, VW Golf 1 ‘78, Fiat 600 ‘72, Rap Imperial ‘59 (ex GSA X3, Peugeot 403 Familiale Diesel ‘65, 2CV club ‘79, MGB ‘69)