Totaal aantal Berichten: 60
- Ami 6 Break Commerciale (1965)
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 Exclusive
- Traction Avant 11 BN (1954)
Hallo forummers, voor mijn Xantia 2.0 ct turbo activa zoek ik een set aanvoer/afvoerslangen LHM die loopt van /naar het tankje. Garage kan ze niet meer krijgen. Iemand een idee? Alvast bedankt!
Als je googeld op “citroen xantia octopus"en dan afbeeldingen zijn er bij die een dergelijke slang aanbieden.
heb je het citroennummer dan wordt het een stuk makkelijker…..
Ook “Hydraulik schlauch Rücklaufschlauch” o.i.d levert wel wat op.
https://parts.loc8apart.co.uk/nav/auto-part/Citroen/Xantia/Other-Suspension-and-Steering.php
Bovenstaande zij dus maar wat ideeen .....
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Dankjewel voor de tip. Heeft tot nu toe niets opgeleverd, behalve de indruk dat het erg moeilijk is om zo’n octopus-set te vinden… Is ook wat waard, maar ik hoop dat nog iemand een tip kan geven of er nog ergens iets te krijgen is. Het alternatief van zelf reconstrueren kan ik helaas niet zelf, dus dat zou een erg dure grap worden en weegt niet op tegen de waarde van de auto - hoe mooi en comfortabel die ook is… Het liefst zou ik haar op de weg houden en hoop dus op goede tips. Bij voorbaat dank allemaal.
Probleem opgelost: via Van Gompel in Eindhoven kon ik aan een *nieuwe* set slangen (octopus) komen. En daarna ook nog aan gebruikte water- en luchtslang. Hulde voor dit bedrijf! Als alles goed gaat, ben ik vanaf vrijdag weer en route en grand comfort.