Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Ook nog een duitje in de zak:
Mijn zoons deden mee met die Garbagerun, een paar jaar geleden. Daar werd niet geracet of gecrossed.
Zij kochten een XM-break 2l type II benzine met geen enkele accessoire, zelfs geen hydractief, voor €400.
Twee nieuwe bandjes en met APK en al die Rallye gereden, zonder één storing.
Daarna opgepoetst en voor € 600 weer verkocht.
Xm’s nu als dagelijkse auto lijkt mij vragen om moeilijkheden.
Xantia is al minder moeilijk en veel betrouwbaarder, “de Franse Toyota.”
Ik ben nu een aantal C5’s 2.0 HDi Breaks verder en ik moet zeggen dat die ook erg weinig kuren hebben, op de ADALS na.
Mijn schoondochter rijdt in een C5 3.0 V6 Break. Voor iets meer dan twee keer tanken te koop en zeer betrouwbaar, op die ADALS na. Maar die zijn al vernieuwd. Ja, het loopt 1:10, maar je hebt geen afschrijving en dat is doorgaans een van de grootste posten. En als hij er mee nokt laat je hem gewoon staan.
En zoals altijd: alle waar is naar zijn geld.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop