Daar zit zeker een verschil in!
Meharies en eenden heb tm 1982 een dik vliegviel.
Om die reden hebben ze ook een andere koppeling.
Ook de pri as van de bak is anders.
Dun vliegwiel kan wel moet je andere koppling set hebben.
Het past gewoon op de bak. Ook al is de pri as anders.
Zie hier:
http://www.mehariclubdefrance.com/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=50324
Eend heeft zeker BDP markering! Dat is het afstellen met die pen, Die moet je door de motor heen steken in het vliegwiel
Heb je nodig om onsteking af te stellen.
Ik heb nog niet gehad dat het niet paste, maar dan heb ik het alleen over 6 blokjes na 1970.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat gat is niet het bdp maar de voorontsteking en, ‘t is een gat. Geen markering die je met bv een gradenboog en stroboscoop kunt aflezen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
gat idd, 8 graden voor bdp.
Over nemen op starter krans en motor helft en dan met lampo in de weer als je wilt….
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 47
Geregistreerd: 04-06-2008
- 2CV AZAM6
- Méhari personenvoertuig
- Dyane Dyane 6
waterman schreef:Splitpen? Pasbus bedoel je?
Zoiets ja