Dat lijkt me sterk, hij deed het prima hiervoor en daaraan is niks verandert. Het is ook meer dat de dashboardverlichting minder fel wordt, zodra je de motor start. Dat gaat dus goed, maar de startmotor komt niet in beweging, wel met het draadje op de accu.
Oké, opgelost:
Even het schuifstekkertje opgeschuurd, blijkbaar een beetje gecorrodeerd in de tijd dat de motorkap gedemonteerd was en er alleen een provisorisch afdakje boven stond.
Nu nog de koppelingskabel afstellen. Iemand tips?
Afstellen staat beschreven in WPH, Haynes, vraagbaak en RTA. Heb je een van die naslagwerken?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dank allemaal voor de adviezen, ik rijd inmiddels weer rond. Er zat nog even een vakantie tussen, maar ik wilde het hier nog even melden. Wie weet kan ik ook eens mee gaan praten en adviezen gaan geven.
Nu toch bak gewisseld, koppeling en distributie vervangen. En alles zo’n beetje losgehad rondom de motor.
Het hydraulisch systeem heeft nog genoeg geheimen voor me.