Fijn te horen! Bedankt voor uw reactie!
Heeft u ook altijd ongelood 98 getankt ?
Of gewoon op 95 gereden?
Ik heb altijd 95 getankt, naar mijn weten ook dat wat voorgeschreven staat.
Daarnaast is er pas biij de laatste onderhoudsbeurt 0W30 olie gebruikt omdat dat toch beter zou zijn volgens de Dealer.
Door die 0W30 verbruikte hij wel iets meer Olie, wat ook door de Dealer aangegeven werd.
Maar viel uiteindelijk wel mee.
Met mijn nieuwe moet ik nog even afwachten of hij olie verbruikt maar tot nu toe 2000 km verder ziet het er goed uit.
Moet wel bekennen dat ik rustige rijder ben, dus eigenlijk die 210 pk helemaal niet gebruik..
In algemene zin dus geen klachten zoals ik al eerder aangaf. Hoop dat dat uiteraard ook zo blijft.
GSA - CX GTI - CX TRD turbo II - XM - XM Break - DS 4 thp 200 - DS 4 THP 210
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Vanaf deze kant ook alleen maar lof over de mijne. Weliswaar geen DS4, maar een DS3 Performance met de 208 pk sterke THP 4-cilinder.
Bedankt voor de reacties!
Totaal aantal Berichten: 296
Geregistreerd: 29-06-2007
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
@ Elocin
je hebt een PB
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Ik heb een Citroën DS4 2012 met een THP 155.
Mijn motorblok gaat vervangen worden door Citroen. Alleen zijn we het nog eens over de kosten.
Citroën is van mening dat wanneer zij het blok gaan vervangen, ik de kosten van het arbeidsloon moet betalen.
En daar ben ik het nog niet mee eens.
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Sorry dubbel post