Vandaag gepoogd in te loggen bij service.citroen.com. Inloggegeven ed heb ik , maar van de ene op de andere dag werkt het niet meer. Ik krijg de melding dat de verbinding niet juist is geconfigureerd en neem contact op met de webmaster van citroen. Daar ik geen abonnement heb zal dat laatste lastig worden.
Wie heeft de oplossing. Ik heb inmiddels op twee verschillende laptops gepoogd in te loggen, maar zonder succes beide pc’s geven de genoemde melding.
teveel citroenen
Totaal aantal Berichten: 1223
Geregistreerd: 18-08-2010
- XM 2.5 TD Break
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Exclusive
- XM 2.5TD
Vreemd, ik kan gewoon inloggen, ik heb het net geprobeerd….
Werkt nu bij mij ook. Hopelijk is het probleem over.
teveel citroenen
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
als je langere tijd geen gebruik hebt gemaakt, kan het zijn dat e.e.a. op inactief is gezet en je een nieuw account moet aanmaken, dat is mij een keer gebeurd.
Wellicht een tijdelijke hik geweest?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa