Is dat te doen of rijd dat voor geen meter ?
Bollen komen van een xm V6 s2 en gaan onder een gewone 1.8 xantia
Je wilt dus bollen van een 1500 kg zware XM met hydractief gebruiken op een Xantia van 250 kg minder zonder hydractief systeem.
Omdat je dan alleen de bollen van de sportstand gebruikt denk ik dat je een zeer hard geveerde Xantia krijgt.
To err is human, not to err is divine.
Goed punt….
Was het actieve gedeelte even vergeten. Qua gewicht geloof ik het wel maar die xm heeft idd een actief systeem en das anders. Ben er gewoon al te lang uit met bij instappen bezig houden of het nu wel of niet goed zal veren….
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat gewicht maakt zeker uit, zeker als het zoveel is.
Citroën had niet voor niets veel verschillende bollen. Zet maar eens break bollen op een berline, veert voor geen meter
Ik zou zeggen: gewoon proberen.
Misschien veert het prima. Ik weet niet of de achterbollen ook opgesloten zitten (zoals bij GS)?
Anders is het niet zo’n moeilijke klus toch?