2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Remmen niet te doseren
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 28 september 2017 05:52 PM
  [ # 16 ]

Waarom een nieuwe remplunjer?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3437
Geregistreerd: 23-06-2006

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 28 september 2017 07:26 PM
  [ # 17 ]

Precies: EERST ontluchten. Allerlei dingen vervangen kan altijd nog. Straks denk je nog dat het vervangen van die plunjer de oplossing was. Als je niet eerst grondig ontlucht hebt zal je dat niet weten.

Dat is altijd de beste insteek: Bij een diagnose altijd met het simpelste beginnen (zit er wel benzine in je tank? en zo).

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook