Bij een APK wordt gekeken naar technische mankementen die de veiligheid negatief kunnen beïnvloeden. Er wordt niet gekeken naar het koelvloeistof peil, of naar correcte werking van de brandstofmeter en dergelijke.
Je zegt dat hij nu gemaakt wordt maar vervolgens vraag je je af of het garantie is of niet. Ik mag toch hopen dat je dat besproken hebt bij aanschaf van de auto en dat je het daar over gehad hebt toen je de auto naar de garage gebracht hebt?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Zoals ik Hegru ken, gaan ze dit netjes oplossen. Anders zou het me wel wat tegenvallen.
Totaal aantal Berichten: 823
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
En je bent nu in 2 topics Hegru in een negatief daglicht aan het zetten. Dubbel posten is niet toegestaan toch beheer???
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Het is altijd wel handiger om de andere partij de kans te geven om met een oplossing te komen voordat ze met naam online aan de schandpaal gaan. We weten niet onder welke voorwaarden de auto is gekocht.
ik wist niet dat dat niet mog…in 2 topics.ik dacht het gaat nu over een ander onderwerp namelijk een lekkage.
tevens wil ik de hegru niet zwart maken en hoop ik ook op een nette oplossing…maar ik mag toch wel de naam vermelden
ik heb de auto met apk gekocht : 83-BL-SN 26-02-2004 voor 1950 euro
een prijs die ik op meerdere sites/garages zag.
Niveau meter is wel vaker stuk, heb zo ook al eens stil gestaan in een veldbaan
Te weinig water, bij mij brand er dan stop op dashboard en is hetzelfde model
Ik denk dat het goed zal mee vallen van kosten. die wagens zijn niet stuk te krijgen.
de auto net opgehaald , koste niets dus helemaal goed
Even opletten nu met het koelvloeistof pijl of het op niveau blijft en of het olie probleem opgelost is.
Ik denk/hoop van wel.
Geheel volgens verwachting . Mooi dat het weer is gefixt!