Bedankt voor de tips.
Alles is bij deze auto los geweest, dus die trekstangen moet geen probleem zijn.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 25593
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
jawel. Je maakt ze namelijk los bij de kantelmessen en eigenlijk nooit op de schroefdraad die in het oog zit.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 25593
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 04-01-2016
- Ami 8 berline
- CX 20re
Succes met je ami,het is een mooi exemplaar.Je gaat er nog veel lol mee beleven. Haal de schuimrubbers vanachter je motorkapscharnieren. Het zijn net sponzen als je daar water krijgt. Ze zitten diep verstopt in de ruimtes onder de voorruit waarin de scharnieren in verdwijnen.
Ex visa club 1983, Ex bx 14 e 1986
Ex. Cx 20re 1987, Ami 8 1974, berlingo 1.8 1999
Liever een oude franse, dan een nieuwe japanse!
Ik heb geen idee of die schuimrubbers nog in mijn Ami zitten. Kun je daar enkel bij vanuit de motorruimte?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 461
Geregistreerd: 04-05-2005
- Ami 8
- GS/GSA Spécial
- XM 3.0 24V Exclusive
Ja daar kun je bij vanuit de motorruimte. Maar wordt vooral lid van de Amivereniging! Een schat aan onderdelen op voorraad en veel kennis en kunde over de Ami. Je kunt er als je lid bent ook zelfs sleutelen en ze verhuren stallingsruimte. En natuurlijk gefeliciteerd met de aankoop van deze ontzettend leuke Ami!
Ami 8 berline (1978) — Gspécial (1974) — XM V6 24v (1998)
Dankjewel! Ik ga zeker lid worden van de Ami vereniging. De sticker zit al op de achterruit.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gefeliciteerd, veel plezier met de Ami!
Lijkt me ook nog een redelijk unieke kleur?
Dat lijkt mij ook.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Mooie Ami en zeker goede koets. Die heb ik destijds laten restaureren voor onze Ami. Toen verkocht aan de eigenaar van deze Ami die er weer mooie Ami van heeft gemaakt.
Ik heb nog delen van Ami liggen. Ook aantal nieuwe. Doe maar PB
Citroen rolls better then a Rolls!!
Totaal aantal Berichten: 1800
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Wat een leukerd !
Veel plezier ermee ...
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Inmiddels heb ik al zo’n 750 km met de Ami gereden, naar volle tevredenheid. Wat wel opvalt, vooral met de koude start ‘s ochtends, is het piepend/schurend geluid dat uit de tellerkabel komt. Zou dat gewoon door de kou komen?
Ik zou heel graag een radio willen inbouwen. Adviseren jullie om dat te laten doen door een caraudiobedrijf, of eerder door een Eendenspecialist?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik zou het gewoon lekker zelf doen. Echt moeilijk is het niet hoor als je een klein beetje handig bent.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Ik kan best wel wat klussen aan auto’s, maar behalve als het op bedrading aankomt. Daar heb ik echt geen kaas van gegeten.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Inderdaad makkelijk zelf te doen. Al heel wat radio’s in A types gebouwd.
Kabel misschien eens drupje olie in doen of andere kabel erin steken
Citroen rolls better then a Rolls!!