3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
DS-TT film: treiterslang
cifun
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 121
Geregistreerd: 22-07-2009

Gepost: 25 november 2018 04:11 PM
  [ # 31 ]

Aha, slim! Bedankt.
Nu je het zegt; ik herinner opeens me dat er inderdaad leidingen in het vat lopen.

Profiel  
 
Egbert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2972
Geregistreerd: 29-04-2006

Gepost: 25 november 2018 09:22 PM
  [ # 32 ]
mrep schreef:

hallo allemaal . ik zat inderdaad te denken aan een verloopje halverwege de slang,

Die oplossing zag ik toevallig vorige week bij een DS, gewoon een beetje koper solddeer/knutsle werk. Dan kan je 2 verschillende diameters gewapende slang nemen

Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma

Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016

Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper

Profiel  
 
lucky
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 309
Geregistreerd: 20-03-2010

Gepost: 25 november 2018 10:00 PM
  [ # 33 ]
Profiel  
 
cifun
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 121
Geregistreerd: 22-07-2009

Gepost: 25 november 2018 10:09 PM
  [ # 34 ]

Dat is grappig!

Zoiets bedoelde ik dus met:
8mm x 1/4 ....  mof ...  1/4 x 10mm.

Maar dit is veel beter!

Profiel  
 
Super IDee
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 288
Geregistreerd: 20-02-2010

- ID/DS DSuper4
Gepost: 25 november 2018 10:11 PM
  [ # 35 ]

Ik heb voor het geval dat de treiterslang het begeeft een originele NOS treiterslang in de kofferbak liggen.
Nu lees ik dat het nogal lastig is om de slang op de tuutjes te krijgen.
Zou het een idee zijn om nu alvast aan de ene zijde een M8 en aan de andere zijde een M10 bout in de slang te doen.
Dan kan de slang vast oprekken.
Mocht ik dan onverhoopt onderweg de slang moeten vervangen dan gaat hij er beter op.
Of verzwak je dan de slang en gaat hij dan juist sneller lekken?

Profiel  
 
mrep
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 136
Geregistreerd: 27-10-2017

Gepost: 25 november 2018 10:26 PM
  [ # 36 ]

hallo goedenavond lucky !  DAT is dus precies wat ik ook dacht te gaan maken, een verloopje, maar voor 3,95 is dit een ge-wel-di-ge oplossing !  doen !  gr mrep

hydropneumatic driving has its ups and downs….....

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 26 november 2018 09:09 AM
  [ # 37 ]
Super IDee schreef:

Ik heb voor het geval dat de treiterslang het begeeft een originele NOS treiterslang in de kofferbak liggen.
Nu lees ik dat het nogal lastig is om de slang op de tuutjes te krijgen.
Zou het een idee zijn om nu alvast aan de ene zijde een M8 en aan de andere zijde een M10 bout in de slang te doen.
Dan kan de slang vast oprekken.
Mocht ik dan onverhoopt onderweg de slang moeten vervangen dan gaat hij er beter op.
Of verzwak je dan de slang en gaat hij dan juist sneller lekken?

Ik denk dat je de slang ermee verzwakt idd.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook