Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Hi,
Ben aan mijn dorpels wezen lassen en na alles weer in elkaar gezet te hebben functioneren mijn remlichten niet. Van achteren naar voren alles aan het checken waarbij ik uiteindelijk moet vaststellen dat er niets beschadigd is maar dat het remcontact geen plus krijgt. Zekeringen gecheckt dus daar ligt het ook niet aan, Weet iemand waar die plus vandaan komt? ( hulpje : ruitenwisserpomp lijkt ook niet te werken maar hoeft geen samenhang te hebben)
Totaal aantal Berichten: 756
Geregistreerd: 10-12-2006
- Xsara Break 1.6 16V
- C5 2.0 HDiF Break Exclusive
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 Break bv5
Volgens schema komt er vanaf de tweede (rode) zekering een draad die in de bundel achter het dashboard gesplitst wordt, naar o.a een voeding voor het accesoire-aansluitpunt en de voeding van het klokje. en dus een draad met roze eindhuls naar de remlichtschakelaar.
Ruitenwisserpompje heeft er, in oorspronkelijke schema, niks mee te maken.
‘67 DS21bvh: “de nieuwe”
‘74 DS23 break, 5bak: poetsmobiel
‘05 C5 break: daghap / ‘02 Xsara 1.6 Break; voor de kids
ex ‘06 C5 2.0 HDIf exclusive break
ex ‘70 DS21ie, bvh, pallas: winterbak / rallywrak
ex ‘97 Xantia 1.9TD Break: total loss / ex ‘98 XM tct ambiance: stille zweef /
ex ‘72 DS23bvh: helaas total loss / ex ‘68 DS21bvh: sloper, ex-winterwrak / ‘00 Xantia 2.0HDi break/ ex ‘00 Xsara 1.6 Coupé
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Hi,
Ontzettend bedankt, want het roze stekkertje zat idd los. Hoe dat gekomen is mag joost weten en zonder jouw aanwijzing had ik dat onder die luchtslang nooit gevonden. En dan te bedenken dat ik van achter naar voor gewerkt heb . Nu het raadsel van de ruitenwisserpomp nog