De stuurhuizen zelf, en ook de spoorstangen zijn verschillend. Dat kan ik zien op de DB van Service.Citroen.
Jouw stuurhuis met bijbehorende spoorstangen is gebruikt bij de “breedspoor” uitvoeringen, dat zijn de ES9J4-V6, de Turbo CT, de 2.1TD en de HDi 110.
Ze staan helaas allemaal op NFP, ook de revisie exemplaren.
Desgewenst kan ik je de overzichten, met alle artikelnummers sturen.
Geef dan even je mailadres via een PB, dan gaan ze naar je onderweg.
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
De doc’s zijn inmiddels naar je onderweg.
Iets van revisiesets heb ik daar niet kunnen vinden.
Heeft Bart Ebben of De Vos misschien zo’n stuurhuis?
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor

Totaal aantal Berichten: 160
- Xantia 2.0 HDI 110 break exclusive
- Dyane 6
- CX Athena
Hartelijk dank JW voor de documenten en het antwoord op de vraag!
Ik heb al even contact gehad met Bart Ebben ook met het garage deel. Zij hebben ook geen revisiesetjes of keerring en alleen stuurhuizen met 14 mm aansluiting. Omdat het stuurhuis alleen lekt waar de stuurstang via de kruiskoppeling verbonden zit ben ik vandaag aan het zoeken geweest en kwam er achter dat de revisiesetjes (4048Q8) uitverkocht zijn (behalve voor erg hoge prijzen). Ik kwam wel een alternatief tegen bij Citropart in Duitsland, maar die versturen nu niet naar Nederland. Ik zag op het forum dat de maat van de keerring 32,2 bij 19 mm zou zijn, maar weet nog niet of dat bij mijn stuurhuis hetzelfde is.
Weet ook niet hoe exact die maat is en of er gemeten is aan de keerring of aan de as en het huis. Ik heb 2 viton keerringen besteld in de hoop dat het huis 32 mm is en de as 19 of 20 mm. Binnenkort meet ik het op en als het niet zo is rij ik denk ik naar Duitsland.
Volgens mij sturen ze voor 25€ wel naar Nederland.
Niederlande 25 EUR 5 Tage PayPal, Vorkasse,

- Dyane 6
- CX Athena
Dat lukte niet via de webwinkel, heb het 2 keer geprobeerd. Ik kon alleen kiezen voor afhalen. Ik heb hen een e-mail gestuurd en waarschijnlijk kan het wel, buiten de webwinkel om. Dan doe ik dat, dan heb ik in elk geval de goede keerring. Maar ben ook wel benieuwd of een van de bestelde viton keerringen een alternatief is.

Totaal aantal Berichten: 637
- C3 Pluriel 1.4i exclusive
- XM 2.5TD Break
- C1 Ambiance
Onze Duitse vriend stuurt zeker wel naar NL

- Dyane 6
- CX Athena
Citropart reageerde fijn en snel op de mail. Maandag wordt het al verstuurd.