Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Hebben we trouwens al verteld wat deze keer het thema van de themaavond is?
Totaal aantal Berichten: 298
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Nope.
Maar hebben we aan een alpino petje en nepsnor genoeg?
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Paar gele hesjes en wat fakkels liggen hier al klaar.
Nee, zo gemakkelijk komen jullie er niet vanaf dit keer. Maar jullie hebben wel meer tijd voor de voorbereiding!
Totaal aantal Berichten: 298
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Nou als ik m’n baard moet laten staan…Wordt het wel tijd. Kan wel effe duren
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik zal het maar verklappen dan, aangezien het forum in 2019 16 jaar bestaat is het thema Sweet Sixteen!
Dus, allemaal op zoek naar de korte rokjes en jurkjes voor de winterkleding in de schappen hangt!
Maar mijn klapkuiten is geen gezicht in een kort rokje.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Op het Viva forum hebben ze misschien wel tips voor je?
De truc zal wel zijn om een jurkje te kiezen dat alle aandacht weg trekt van je kuiten…
Adri, jij bent ook meer het type voor een geruite broekrok tot over de enkels.
Goed thema! Ik zeg een Project X feestje, met vies-zoete alcoholische drank, geserveerd door zo’n billabong, slechte muziek, en een groot bx-kampvuur!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat zouden we nog even stil houden… Er staan nog geen BX’en op de lijst en nu durft natuurlijk niemand zich meer met zo’n prachtige voiture in te schrijven…
Wat een ongein weer. Kom op mensen, zo’n trip is een serieuze aangelegenheid. Hebben jullie je striping al op orde?
ik weet nog niet eens met welke auto ik ga.
[quote author=“Xsara Coupe” date=“1565125196]
Kom je met de vouwwagen?
Die blijft thuis. Het meenemen/opzetten is geen probleem, maar als het ding natregent dan is inklappen niet echt handig voor het behoud en het katoen droogt niet echt snel. En gezien de vorige twee runs ook wat vocht met zich meebrachten ga ik denk ik wederom voor een kunststof tent
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!