Ik ken alleen striping die andere deelnemers afremt.. Van die oranje blauwe reflecterende strepen.. In Frankrijk dan natuurlijk even een ander setje monteren…
De binnenkant van klepdeksels schilderen
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Xsara Coupe schreef:Striping? Dan gaat die veel te hard en krijg ik t niet meer aangeremd met die trommels… Of heb je ook striping die hem langzamer maakt?
Ja, dan moet je de strepen overdwars plakken in plaats van in de lengte.
Xsara Coupe schreef:Ik ken alleen striping die andere deelnemers afremt.. Van die oranje blauwe reflecterende strepen.. In Frankrijk dan natuurlijk even een ander setje monteren…
Dat is het soort striping waarvan Adri het in zijn broek doet.
In Italie was dat volgens mij de boswachterstriping…
Boswachter, bromsnor, koddebeier, veldwachter, oom agent, allemaal staan ze op hun strepen.
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Is loden striping een idee?
Is dat niet lood om oud ijzer plakken?
jaco schreef:Dat is het soort striping waarvan Adri het in zijn broek doet.
Wat overdrijf je toch weer. 4 Jaar geleden had die koddebeier een poepbruine Jimny zonder strepen.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Breeze schreef:jaco schreef:Dat is het soort striping waarvan Adri het in zijn broek doet.
Wat overdrijf je toch weer. 4 Jaar geleden had die koddebeier een poepbruine Jimny zonder strepen.
Adri
Hij heeft zijn strepen toen wel verdiend anders!
Niet alleen zijn strepen… Schijnt dat zo’n stel toeristen nog wel meer dan hun eer achter hebben gelaten
Equipe 6 is vanavond even bezig geweest om de auto te prepareren, zodat de Run zonder noemenswaardige problemen kan verlopen.
(kleine teaser, morgen het geheel)
Wel fijn voor de wegenwachters inderdaad dat ze je zo sneller kunnen spotten!