Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Even een korte reactie dan: bij het ophalen bleek de benzinedop niet te ontluchten en de boel dus vast te lopen steeds. Nieuwe dop en toeren.. Voor de zekerheid is toen ook even de brandstofpomp vervangen voor een nieuwe. Aangezien ongeluk nooit alleen komt, bleek de nieuwe pomp krom te zijn en lekte die olie. Onder top service van de garage pomp vervangen terwijl ik er op kon wachten en weer door. Een dag later stonden we er met een kapotte olievulpijp. Ook weer super service, a la minute opgelost. Naar huis en daar begon de bak te kraken met schakelen, maar ook in de versnelling… Bleek de koppelingskabel verschoten te zijn… Nu even wachten wat de verdere status is…
Ik wil ook enigszins een betrouwbaar gevoel hebben bij de auto voor ik aan zo’n rit begin…
Gelukkig pakt de garage het meer dan voortvarend op en wordt de auto steeds a la minute opgepakt!! Domme pech zullen we dan maar denken..
Niet leuk als je stil komt te staan, maar inderdaad typisch zaken die bij de eerste ritten naar voren komt.
Bij het meenemen van de 250 besteleend uit 1974. (tijdens de “Run in Italie”) hadden we nog maar 10km proef gereden in Nederland. Veel hebben we tijdens de run opgelost (ook met hulp en overleg van de deskundige Wegenwacht). We kwamen met een sleepje op de camping aan
Zie foto om het te bewijzen.
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Ik snap dat je iets groters in gedachten had, maar vind dit eerlijk gezegd wel heel erg mooi, zo subtiel. Ziet er in ieder geval snel uit! Eens kijken of de rest jullie bij kan houden.
Thanks!
nog een Snap van de achterkant
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
De meest subtiele racewagen ooit.
Wolf in schaapskleren natuurlijk.
Mijn striping was zo snel dat er wat slangetjes zijn losgeschoten. Maandag weggebracht en als het goed is vanmiddag weer klaar. Heb voor de zekerheid maar om officiële race-slangen gevraagd.
Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Enorm!
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Dyane_ac078 schreef:Enorm!
Gewoon een setje knijpers en speelkaarten meenemen om mooie kleppers mee te maken. Voor dat beetje extra sportieve geluid.
Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Zo dan, da’s een goed idee. (en een heel tijd geleden….)
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Whahahaha! Ik zou ook wat karton en ducttape meenemen voor de echt snelle tuning!
Dyane_ac078 schreef:Even een korte reactie dan: bij het ophalen bleek de benzinedop niet te ontluchten en de boel dus vast te lopen steeds. Nieuwe dop en toeren.. Voor de zekerheid is toen ook even de brandstofpomp vervangen voor een nieuwe. Aangezien ongeluk nooit alleen komt, bleek de nieuwe pomp krom te zijn en lekte die olie. Onder top service van de garage pomp vervangen terwijl ik er op kon wachten en weer door. Een dag later stonden we er met een kapotte olievulpijp. Ook weer super service, a la minute opgelost. Naar huis en daar begon de bak te kraken met schakelen, maar ook in de versnelling… Bleek de koppelingskabel verschoten te zijn… Nu even wachten wat de verdere status is…
Ik wil ook enigszins een betrouwbaar gevoel hebben bij de auto voor ik aan zo’n rit begin…
Gelukkig pakt de garage het meer dan voortvarend op en wordt de auto steeds a la minute opgepakt!! Domme pech zullen we dan maar denken..
Niet leuk als je stil komt te staan, maar inderdaad typisch zaken die bij de eerste ritten naar voren komt.
Bij het meenemen van de 250 besteleend uit 1974. (tijdens de “Run in Italie”) hadden we nog maar 10km proef gereden in Nederland. Veel hebben we tijdens de run opgelost (ook met hulp en overleg van de deskundige Wegenwacht). We kwamen met een sleepje op de camping aanZie foto om het te bewijzen.
Haha, ja goed komt het altijd wel.. We gaan het even afwachten of verder alles ok is…
Xsara Coupe schreef:Whahahaha! Ik zou ook wat karton en ducttape meenemen voor de echt snelle tuning!
Hoop je echt met de blauwe besteleend te zien in Frankrijk, Marco!
Nice! Erg subtiel!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Kreeg net bericht van de garage:
Garage Ouwewaguh schreef:Airco werkt, LHM en Koelvloeistof lopen er uit.
Heb het volste vertrouwen in volgende week.
Totaal aantal Berichten: 15704
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
En ik post uit Frankrijk. Ik ga wel op een heel ander reisje dan jullie, maar Parijs hoeft geen obstakel meer te zijn…
jaco schreef:Kreeg net bericht van de garage:
Garage Ouwewaguh schreef:Airco werkt, LHM en Koelvloeistof lopen er uit.
Heb het volste vertrouwen in volgende week.
Rieleks! Ach een beetje dingen beunen van te voren hoort er gewoon bij, dat maakt het juist zo leuk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!