Ff ter verduidelijking, de 11e is aankomstdag, de 12e, 13e en 14e rijden, 15e opruimen en naar huis?
2CV6 1980 Verte Embrun
Totaal aantal Berichten: 6323
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Max heeft ook weer een knap rallyschild gemaakt:
Eigenlijk is dit al reden genoeg om mee te gaan. Enne, inschrijven kan nog steeds!
Het is weer een mooi schildje geworden! Die kan straks mooi in de kast naast die van de alpenrun en harzun.
En de Raid-Arctique
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Het begint al een hele collectie te worden met een mooie geografische spreiding.
Misschien moet ik maar wat extra zuignappies bestellen om ze allemaal ergens netjes te monteren op de wagen
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Het was even spannend maar ik heb een bijrijder! En de CX gaat de 2e week van augustus onder het mes. Dat zou dus helemaal goed moeten komen
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Van de voorpagina.
Zin in de leukste Citrofiele reis van 2019? Je kan nog mee!
Een paar weken geleden vond je hier de aankondiging van onze forumreis van 2019, de Run de France. Inmiddels hebben zich zo’n 20 equipes ingeschreven, maar daar kunnen er zeker nog een paar bij!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En onze legendarische veldkeuken en kookcrew kan dat ook allemaal prima aan. In het heel betaalbare inschrijfgeld zijn 4 overnachtingen op een comfortabele camping, 4 keer ontbijt, 4 keer avondeten, een lunch en entree tot de L’Aventure Michelin inbegrepen. Twijfel je nog? Niet doen, schrijf je gewoon in een ga lekker mee! Wil je nog meer weten? Hier staat de originele aankondiging en vind je alle details. Heb je twijfels, bijvoorbeeld of je restauratie wel op tijd klaar is en wat je moet doen als dat niet lukt of heb je gewoon een vraag? Laat het gerust weten in het topic of stuur ons, de organisatie, een mail op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken).
Tekst: Eveco, Foto’s: MaartenH
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Misschien ga ik de volgende keer mee als m’n Berlingo dieseltje van 2005 ( grijs en Duits kenteken ) mee mag.
Berlingo 1.9D 2005.
Mijn auto leeft. Hij rookt, wipt en zuipt.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Waarom ga je deze keer niet gewoon mee? Je bent van harte welkom en je Berlingo uiteraard ook, er is nog plek…....
Het punt is dat ik geen 2de chauffeur heb maar wel gewent ben om veel te rijden ( Beroepschauffeur ).
Het lijkt me wel heel gezellig om mee te gaan icm even de boel de boel te laten hier
Berlingo 1.9D 2005.
Wellicht zijn er wel mensen die geen auto beschikbaar hebben en wel mee willen? Een tweetal is zo gevormd
Mocht er iemand zijn die mee wil maar geen auto heeft dan hoor ik het graag, iedereen is welkom.
Berlingo 1.9D 2005.