Mijn CX Prestige begint wel vrij snel in te zakken aan de voorzijde. Op zich is dat niet echt een probleem, gezien de wagen prima veert, snel omhoog komt(binnen de 15 seconden) en je de HD regelaar om de 45 seconden hoort tikken. Circuit is meermaals ververst en bevindt zich in prima staat. Waarschijnlijk zit er wat lek in een veercilinder of in de hoogteregelaar. Om dit te weten te komen volstaat het om de retourleiding van de lekzak vooraan , of de retourleiding van de hoogteregelaar af te koppelen en meten hoeveel LHM er wegloopt na stilstand van de motor. Heeft er iemand een idee over hoeveel cm3 per minuut je maximaal mag hebben ?
Citroen CX Prestige Millésime 1976
Totaal aantal Berichten: 25615
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Als je veercylinders lekken gaat je auto dansen. Je hoogteregelaar kan zeker wel intern lekken. Via de retour maar ook via de terugloopleiding. De retour mag een drupje per 15 seconden lekken.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Ok bedankt!
Citroen CX Prestige Millésime 1976
Bogaard 77
Had je het over de retourleiding of over de retour van de lekleiding?
Citroen CX Prestige Millésime 1976
Totaal aantal Berichten: 25615
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
de lekleiding van plastic
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>