BertuCX schreef:Da’s wat jij wil. T gaat mij erom wat ik wil.
Deverkopert
Captain, ga er maar van uit dat de eerstvolgende keer dat ik in een break rij de rit naar mijn laatste rustplaats is. Dus over een jaartje of 35.
Dezichniksvaneenanderaantrekkende.
Wim,
Disciplus Simplex
Nielsje schreef:Je komt over als een agressieve marktplaatsverkoper.
Laat ik deze mijnheer nu een keer in het echt ontmoet hebben dus ik weet hoe hij irl is.
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 100
- C5 2.0 16V Exclusive Break
wimb schreef:
Captain, ga er maar van uit dat de eerstvolgende keer dat ik in een break rij de rit naar mijn laatste rustplaats is. Dus over een jaartje of 35.
Dezichniksvaneenanderaantrekkende.
Maar om m daar nu voor te bewaren???
Demtochmaarverkopendeagressieveling
Juist daarom heb ik geen interesse.
Wim,
Disciplus Simplex
Mod, ik probeerde mijn laatste bericht te wijzigen, wil Wims draadje niet verstieren.
Op een of andere manier kan ik het bericht niet wijzigen, ik zou het prima vinden als je m wist.
Nee nee, what has been written, cannot been unwritten
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 10261
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Nielsje schreef:Nee nee, what has been written, cannot been unwritten
Dat maak ik zelf wel uit hier.
Wim,
Disciplus Simplex
Ok dan, eerst kwam ie niet eens door, nu, zo dan maar. Weinig koeling in de datacenters zeker.
Watch your grammar my boy, het is: cannot be unwritten! En nou niet verbeteren, hé.
En dank!
Thebelieverofalternativefacts
Wim,
Disciplus Simplex
BertuCX schreef:Watch your grammar my boy, het is: cannot be unwritten! En nou niet verbeteren, hé.
Autocorrect / aanvullen. Vermoeiend is het.
Desalniettemin kwam de grap over.
Denk ik.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nog even over het niet kunnen unwriten: niets mis met voortschrijdend (of wederkerend) inzicht, toch?
Dedepolitieknietambiërende
Daar is niks mis mee.
En door je onderschrift probeer ik me nu voor te stellen hoe je het in de Tweede Kamer zou doen; ik heb een nogal levendige fantasie.
Wim,
Disciplus Simplex