Re: Meeting
M&M schreef:Dit is een citroën-forum dus dan is iedereen welkom lijkt mij , moet je niet vreemd opkijken als er andere Citroën-rijders reageren als je een meeting wil organiseren , niet alleen Xantia-rijders , dan moet je idd op het xantia-forum zijn
Jammer
Ahum….kucke kuche…... OP het Xantiaforum zitten ook NIET-Xantiarijders.
Maar oké, Kijk hier maar eens in het Xantiatopic (waarvan ik ooit nog eens mod wil worden) Het is betrekkelijk leeg…. Omdat de meeste Xantiarijders daar hun vragen/opmerkingen posten.
Het is niet anders….. maar we blijven toch allemaal Citroenliefhebbers toch?
Re: Meeting
M&M schreef:Dit is een citroën-forum dus dan is iedereen welkom lijkt mij , moet je niet vreemd opkijken als er andere Citroën-rijders reageren als je een meeting wil organiseren , niet alleen Xantia-rijders , dan moet je idd op het xantia-forum zijn
Jammer , we rijden hier toch allemaal Citroën , wat maakt het type uit ??
tuurlijk is iedereen welkom maar wou gewoon alleenmaar eens xantia spoten maar jah laat maar lekker ziten dan. ik wil verder niemand anders kwetsen dus sorry voor de andere citroen lief hebbers
Ach, het heeft 1 voordeel, het kost mij geen ‘dure’ overtocht. Gewoon van de positieve kant bekijken
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
topic titel maar wijzigen in Xantia meeting op Texel…
Gedaan !
En dat scoort? hier?
Dat merken we vanzelf. Het is de meeting van Texelse Jutter en hij wil graag Xantia’s.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
jah vrijheid blijheid.. gaan wij toch een schaduw meeting op de kamping naast hem organiseren… en dan wel een paar schermen ertussen zodat ze niet naar al die chaprons , sm-men, traction cabrio’s enz kunnen gluren
JA jottem Erik goed idee!!!
Krijg ik wel een pasje zodat ik heen en weer kan wippen~~~~
erik wijngaarden schreef:nog meer waar???
ik vind 35 euro wel te doen voor de overtocht, maar dat is persoonlijk. komt ook bij dat we dan ook 1 nachtje kunnen kamperen…
ik vind dit best een onderzoek waard of het haalbaar is
zo dacht ik er eigenlijk ook over, voor dat geld heb je wel een hele leuke dag met zijn alle en daar komt bij dat je eventueel ook nog kan kamperen.. maar ja dat moet ieder voorzich zelf uitmaken natuurlijk !!!
Groet Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:erik wijngaarden schreef:nog meer waar???
ik vind 35 euro wel te doen voor de overtocht, maar dat is persoonlijk. komt ook bij dat we dan ook 1 nachtje kunnen kamperen…
ik vind dit best een onderzoek waard of het haalbaar iszo dacht ik er eigenlijk ook over, voor dat geld heb je wel een hele leuke dag met zijn alle en daar komt bij dat je eventueel ook nog kan kamperen.. maar ja dat moet ieder voorzich zelf uitmaken natuurlijk !!!
daar heb je helemaal gelijk in
alleen ik schrijf me bij de andere rest in want ik heb ook geen xantia..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Tsja, het zou anders nog best wel een leuk idee zijn om het samen met de xantianen te doen en misschien met meerdere clubs, en dan natuurlijk het cit-fo promoten…
Uitereraard sta ik anders aan de Cit-fo zijde…
Maarre richard, als je voor xcnl een meeting organiseert moet je dat eigenlik ook doen voor het cit-fo he, is wel zo eerlijk, zeker na deze mistake..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI