Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Ik haat ijs krabben.
Heeft iemand wel eens zo’n ding geprobeerd?
https://www.banggood.com/nl/3000W-Warm-Air-90-Degree-Tube-European-Standard-Plug-Car-Engine-Heater-p-1381883.html?utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_organic&gmcCountry=NL&utm_content=minha&utm_campaign=minha-nl-nl-pc¤cy=EUR&cur_warehouse=CN&createTmp=1&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_bgs&utm_content=frank&utm_campaign=ssc-nl-css-all-0302&ad_id=337480208048&gclid=EAIaIQobChMIpJzFpZW57QIVzeh3Ch32PAIcEAQYBCABEgIGLvD_BwE
Ooit had ik auto’s met een standkachel, echt heerlijk, maar kostbaar.
Zo’n dingetje als dit inbouwen tussen de kachelslangen is peanuts en het kost weinig. Je moet wel een stopcontact in de buurt hebben.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 1355
Geregistreerd: 27-03-2011
- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
Ik lees “gebruik warme lucht”. En verderop “antivries circuleren”. Nu is het sowieso een matige vertaling maar: Hoe werkt dat ding?
VrGrJ
Citroën, dat rijdt pas fijn
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Vrij simpel. Het ding verwarmt het “interne circuit”, dus koelwater in het motorblok en de kachel radiator. Niet de koel radiator, die komt pas bij als de thermostaat open gaat.
Er zit een verwarming spiraal in en een pompje.
Als je start is het koelwater al warm, de ontwaseming krijgt direct warme lucht.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 1355
Geregistreerd: 27-03-2011
- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
Voor het geld is het een test waard. Ik vraag me af waar de russen zonder kortsluiting 3000w tappen maar gezien hun klimaat in de winter kan ik me voorstellen dat dit “bewezen technology” is.
VrGrJ
Citroën, dat rijdt pas fijn