Klopt Camembert, daar heb ik hem opgehangen. Vandaag proefopstelling gedaan: dit was precies de ontbrekende schakel in het geheel en geeft een heel mooi uitgebalanceerd geluid. Een heel dynamisch diep geluid, zowel bij pop als klassiek onontbeerlijk wat mij betreft. Foto’s volgens later in mijn topic IDylle.
De radio is een wolf in schaapskleren: DAB+ (erg fijn!), bluetooth, handsfree, usb, audiojack, en div tulp-aansluitingen voor extra versterker, Subwoofer. En oja, maar 110 mm diep, verstelbaar front en knoppen, ook in de breedte. Zeer goede prijs/ kwaliteitverhouding voor 300. Goedkoper dan Retrosound maar inderdaad: bijna 100x duurder dan die van Egbert
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
IDealist schreef:
De radio is een wolf in schaapskleren: DAB+ (erg fijn!), bluetooth, handsfree, usb, audiojack, en div tulp-aansluitingen voor extra versterker, Subwoofer. En oja, maar 110 mm diep, verstelbaar front en knoppen, ook in de breedte. Zeer goede prijs/ kwaliteitverhouding voor 300. Goedkoper dan Retrosound maar inderdaad: bijna 100x duurder dan die van Egbert
De vraag is: past die radio die jij hebt ook in het front dat gemaakt is voor de retro sound waarmee je de radio op de origineel daarvoor bedoelde plaats kunt maken? Of zit je vast aan gaten hakken?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Nee daar past hij zeker niet in en het was voor mij een bewuste keuze om het zo te doen. In mijn vorige break beviel deze positie ook goed. Dus ik heb doelbewust de slijptol in het dashboard gezet. Heb nog een reserve dash mocht ik ooit nog door een of ander originaliteitsvirus te grazen worden genomen.
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
dank voor alle reacties… ik was echt voornemens een alleszins goede installatie te monteren brengen in de id21f die ik net aangeschaft heb…. echter betreffende auto heeft zoveel mankementen dat ik nu een issue heb met het verkopende bedrijf….en inmiddels mijn rechtsbijstandsverzekering heb ingeschakeld…
Dat is minder leuk. Succes
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper