Een Le Mans 2 met delen van een 3 (kuip tellers)
C5 Break 2.0-16v 2008
XM 2.0-16V 1998
Totaal aantal Berichten: 9370
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Ik zag inderdaad een LM III-stuurkuip, vandaar mijn vraag.
Wat heb je met de originele LM II-kuipdelen gedaan?
Zie ook een niet-originele rem/schakel-set, heb je daar detailfoto’s van?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 9370
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Zo staat mijn rijdende LM II er nu ongeveer bij.
Na het maken van de foto is de accu, nog zichtbaar op de originele plek van de middenbok, intussen verhuisd naar zijn originele plek.
En is ook weer een middenbok gemonteerd.
Ik wil dit exemplaar nog wat meer “V7 Sport”-looks geven, o.a. door montage van deze zijdeksels, maar dan wel in dezelfde kleur als de tank gespoten.
En wellicht monteer ik nog deze rem/schakel-set.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
René Jongejan schreef:Ik zag inderdaad een LM III-stuurkuip, vandaar mijn vraag.
Wat heb je met de originele LM II-kuipdelen gedaan?
Zie ook een niet-originele rem/schakel-set, heb je daar detailfoto’s van?
Hoi,mijn le mans was al zo dat ik hem kreeg.
Het is een import motor uit Italie,sinds 1992 op nederlands kenteken en ook sinds die tijd in de familie.
Rem schakelset is van Stucchi en lijkt heel erg op wat jij daar hebt liggen.
C5 Break 2.0-16v 2008
XM 2.0-16V 1998
René Jongejan schreef:Zo staat mijn rijdende LM II er nu ongeveer bij.
Na het maken van de foto is de accu, nog zichtbaar op de originele plek van de middenbok, intussen verhuisd naar zijn originele plek.
En is ook weer een middenbok gemonteerd.Ik wil dit exemplaar nog wat meer “V7 Sport”-looks geven, o.a. door montage van deze zijdeksels, maar dan wel in dezelfde kleur als de tank gespoten.
En wellicht monteer ik nog deze rem/schakel-set.
Ziet er beter uit met de accu op de orginele plek,misschien een idee om de tank en zijkapjes “V7 sport"groen te spuiten.
C5 Break 2.0-16v 2008
XM 2.0-16V 1998
Totaal aantal Berichten: 9370
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Nee, ik maak er geen nep-“telaio rosso” van.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986