Vandaag voor de nieuwe auto op de sloop een thuiskomer gescored want die luchtpomp heb ik het niet zo op.
bij het in de kuip leggen zag ik (niet eerder opgevallen ) dat de kuip apart in de bodem gelast is
ter hoogte van de achterbank (+/- 10 cm er vandaan loopt parallel een naad die netjes er uitziet en verzonken gelast is aan de rest (incl zwarte lijm/kit)
ziet er allemaal symmetrisch uit en ook professioneel gedaan
is dit standaard of lijkt het dan toch een schade auto te zijn geweest ?
de verdere staat van de auto is top en spoort goed enz dus als het schade was is het zeker goed vervangen
Ik hoor graag wat jullie beeld is hierbij
Totaal aantal Berichten: 9408
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Een foto zegt zoveel meer.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
het lijkt professioneel gedaan te zijn met puntlassen en kit enz maar is dit normaal op deze manier ?
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
ja. Is gewoon normale fabrieksafwerking.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ok dank je voor het verlossende woord
ik heb nog omruil garantie en de auto verder bevalt uitstekend maar wil uiteraard geen schade bak voor niet schade geld.
en het zou zonde zijn de auto in te leveren alleen hiervoor
nogmaals dank!