Het was even schrikken, maar ik blijk al 25 jaar lid te zijn van de ANWB.
In al die tijd heb ik precies een (1) maal gebruik moeten maken van de diensten van de wegenwacht. Oh ja, en ik heb een keer het steunpunt in Lyon gebeld ( maar heb toen mijn problemen maar zelf opgelost )
Maar enniewee, ze zijn zo blij met me dat ik een cadeau mag uitkiezen. Nou ja, cadeau…. de ANWB gaat aan een van drie goeie doelen doneren om “haar maatschappelijke betrokkenheid” te onderstrepen. En nu mag ik kiezen aan welke van de volgende drie dat is:
—Stichting de Noordzee (werkt aan een schone zee)
—stichting De Luchtballon (organiseert therapeutische vakantiekampen voor astmatische kinderen)
—Forest Forever (donatie wordt gebruikt voor nieuwe aanplant in Nederland)
Aangezien ik zo overweldigd ben mogen jullie meestemmen.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Noordzee. Daar hebben anderen ook profijt van, internationaal gezien
Schijt aan originaliteit.
Jij hebt die gasten dus al omgerekend met inflatie enzo iets van 2500 euro gedoneerd!
Dat is een hoop geld voor 1 bezoekje van de wegenwacht… shock
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
theiz schreef:Jij hebt die gasten dus al omgerekend met inflatie enzo iets van 2500 euro gedoneerd!
Dat is een hoop geld voor 1 bezoekje van de wegenwacht…
Maar daar stond natuurlijk wel een erg informatief maandelijkse magazine tegenover!
Maar goed, ik moet toegeven dat ik ook lid ben, en eigenlijk omdat ik niet alleen mijn auto rijd. En op vakantie is het toch een bebaalde zekerheid die je krijgt. En zekerheden kosten geld….
stichting de luchtballon….
—Stichting de Noordzee
Hoe willen ze die nog schoonkrijgen…...
—Forest Forever (donatie wordt gebruikt voor nieuwe aanplant in Nederland)
Om daarna weer omgezaagd te kunnen worden!
—stichting De Luchtballon (organiseert therapeutische vakantiekampen voor astmatische kinderen)
Dus blijft deze over…....
Ik ben geloof ik volgend jaar 25 jaar lid. En ook ik heb welgeteld éénmaal hun hulp moeten inroepen (vorig jaar zomer met de BX…...).
En eh oja, ik heb ook voor de Noordzee gestemd.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
theiz schreef:Jij hebt die gasten dus al omgerekend met inflatie enzo iets van 2500 euro gedoneerd!
Dat is een hoop geld voor 1 bezoekje van de wegenwacht…
Die wegenwacht zie ik als een soort verzekering. Kost een hoop geld, en eigenlijk hoop je dat je er nooit wat voor terugkrijgt.
Want je wilt toch niet dat je huis in de hens gaat, of je je auto naar de gallemieze rijdt, en meer van dat soort dingen.
Oh ja, die gratis routekaartjes, altijd handig.
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Luchtballon!
ben nu een jaartje of zes lid maar heb ze al zo’n 4 keer nodig gehad, tsja, bx hé
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Die luchtballon zal op zich niet een verkeerd doel zijn hoor, ze organiseren dingen waar mensen alleen maar profijt van hebben, maar toch zie ik het nut er niet helemaal van in. Als je astma hebt kan je nog best op vakantie. Ik kan het tenslotte ook en ik heb ook de conditie van een baksteen door een aangeboren hartafwijking.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
banshee777 schreef:De luchtballon!!!
Laat die kinderen het genot van het vliegen ervaren. De ballon is weer een heel aparte ervaring vergeleken met gemotoriseerd vliegen, en er is nix mooiers dan je verheffen van de aarde!
Vooral voor kinderen is het een geweldige belevenis en als je het fysiek al zo moeilijk hebt is het juist zo’n heerlijke ervaring om even los te zijn van de grond en de zorgen daar beneden!!
Dat dacht ik eerst ook, maar de stichting heet alleen zo…
Maaruh, ik als gemotoriseerde luchtvervuiler zou ook mijn schuldgevoel afkopen door te kiezen voor donatie t.b.v. die stichting…
ok, de tijd zat er op, ik moest de keuze doorgeven
de luchtballon had 53% van jullie stemmen, dus die’s't geworden
over 15 jaar mag ik weer…...........