Voor mijn gti turbo 2 zoek ik een bedrijf die de luchtmassameter kan reviseren/ repareren. Heeft iemand hier een adres voor en ervaring mee?
Een goede gebruikte zou ook welkom zijn,
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 03-11-2006
- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Je kunt er zelf best wel iets mee doen.
zie mijn avontuur
https://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/213124/P795/#2071704
Welk onderdeelnummer heeft jouw LMM
mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI
Dank je wel. dat is een optie. Maar mijn temperatuurvoeler lijkt beschadigd. Het zou mooi zijn als deze hetzelfde was van b.v. een turbo 1, dan kan ik die desnoods overzetten.
Totaal aantal Berichten: 43295
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
In Duitsland zijn firma’s die zo’n lmm kunnen aanpakken. Je kunt beginnen om Bosch Classic te mailen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Laat ik daar maar eens mee beginnen.
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 03-11-2006
- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Benieuwd wat dat gaat kosten….
M.i. is de temperatuurzender wel goed te vervangen
mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI
Totaal aantal Berichten: 43295
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Tussen de 500 en de 1000 euro geloof ik. Prima te doen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik heb al antwoord. Dit type doen ze niet…
In correct Duits: “IST NICHT IM KATOLOG!!”
Wij werken met een paar Duitse leveranciers: topkwaliteit, maar je moet niet bij ze zijn als je iets aangepast wil hebben op een standaard product.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 43295
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Hmmm… totaal andere ervaring dan de mijne.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik wou dat het anders was, maar Siemens, Moog, Hydac, Balluff.. allen hebben ze beperkte mogelijkheden. Zeker als het gaat om offshore proofheid (ip rating, temperatuur range).
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb dezelfde ervaring met o.a. Siemens en Endress & Hauser (maar niet beperkt tot):
We kunnen alles leveren wat je vraagt, zolang het maar in onze catalogus staat. En Death On Arrival betekent bij die Duitsers dat het defect door de klant is veroorzaakt. Gaan de componenten binnen de garantietermijn stuk, dan heb jij het verkeerd conform hun installatievoorschriften toegepast. Vaak genoeg gehoord: “Wir machen keine Fehler.”
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 43295
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Net zoals de garantie bij PSA en VW dus.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
maartens schreef:
M.i. is de temperatuurzender wel goed te vervangen
Mocht iemand kunnen noemen waarmee deze te vervangen is, dan is TS vast een stuk op weg geholpen?
Ik ben zelf ook wel benieuwd
CX GTi Turbo 2 - All Black
vielen Dank für Ihre Anfrage mit der ID 3496386.
Den Artikel 0280202099 können wir leider nicht instand setzen
Wir bitten um Verständnis.
Het dekt de lading wel..
Evan schreef:maartens schreef:
M.i. is de temperatuurzender wel goed te vervangen
Mocht iemand kunnen noemen waarmee deze te vervangen is, dan is TS vast een stuk op weg geholpen?
Ik ben zelf ook wel benieuwd
Helemaal correct. Ik heb een paar goede van een turbo 1 en wil dat dan omzetten.