ben lang hier niet aktief geweest
onlangs ben ik met een Gsa break begonnen en rijd er nu dagelijks wel wat kilometertjes in
de voorbollen vernieuwd maar dan blijkt dat de onderste wieldraagarmlagers niet goed meer zijn
via via liep ik tegen nog nieuwe wieldraagarmen aan en gisteren maar aan de klus begonnen
een arm losdraaien en de pen vewijderen ging prima met natuurlijk een kleine deuk in het chassis
de arm verwijderen was zo gepiept
echter krijg ik de nieuwe arm niet op z n plek d w z tussen de twee subframe uitsparingen met de 2 gaten voor de pen
wie heeft hier ervaring mee en zijn er misschien tips om de arm goe tussen de uitsparingen te krijgen?
Mvg jelle
Totaal aantal Berichten: 117
Geregistreerd: 19-03-2021
- GS/GSA club C-matic
- ID/DS super
- CX 25 prestige automatic
Vervangen van de lagers gaf bij mij geen problemen. Zitten de fluid lagers mooi op hun plaats ? Anders mooi samendrukken of persen, gaat goed met een stevige lijmklem.
aldus gedaan in mijn geval met de bankschroef
die amper ene milimeter was genoeg
heb nu beide kanten vervangen
vandaag een een ritje maken
volgende klus is deze week de achterbollen vervangen door nieuwe
hopen dat ze goed los komen van de cylinders
jelle