3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
LHM “klosje ” vervangen
Huisje32
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 21-08-2021

- Xantia 1.8i 16V
Gepost: 08 juli 2024 06:18 PM
  [ # 31 ]

Ik heropen deze thread, want ik vermoed dat ik hetzelfde probleem heb. LHM lekkage onder de auto. De boosdoener is het onderdeel waar de 2 dikke en 2 dunne LHM slangen op aangesloten zijn. Hij lekt bij de ‘lasnaad’. Gaat het hier om hetzelfde ding dat onderdeel uitmaakt van de 5270jk LHM terugvoer leidingset?

Afbeelding Bijlagen
Plaatje1_versie_2.jpgPlaatje2.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Xantia 1.8 16V exclusive, Peugeot 2.0 307 SW

Autohistorie: BX 14 RE, 2CV Spécial, BX 1.6 TGI, BX 1.9 TZI, Xantia 1.8 16V Break, Peugeot 206 1.9D

Profiel  
 
Huisje32
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 21-08-2021

- Xantia 1.8i 16V
Gepost: 15 augustus 2024 12:41 PM
  [ # 32 ]

Het blokje is inmiddels vervangen door een ‘nieuw’ 3D geprint exemplaar. Montage bleek heel eenvoudig en alles werkt weer naar behoren en lekvrij. Al met al niet duur: met 22 euro (excl. verzending) en een kwartiertje montagekosten was ik klaar.

Het Franse bedrijf dat het onderdeel voor me geprint heeft heet ‘Gryp 3D’. Bij deze een link naar het betreffende onderdeel: https://www.gryp-3d.com/gb/citroen-xantia/1221-citroen-xantia-lhm-liquid-return-4-way-connector-5270jk-raw-finish.html

Mogelijk zijn hier ook andere onderdelen voor jouw Xantia verkrijgbaar.

Xantia 1.8 16V exclusive, Peugeot 2.0 307 SW

Autohistorie: BX 14 RE, 2CV Spécial, BX 1.6 TGI, BX 1.9 TZI, Xantia 1.8 16V Break, Peugeot 206 1.9D

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook