2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Nog een break er bij
GS1970
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 465
Geregistreerd: 29-12-2010

- GS/GSA GS Club
- GS/GSA GSA Club
- GS/GSA GS Confort
- GS/GSA GS Pallas
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 24 april 2023 11:45 AM
  [ # 16 ]
zweefie schreef:

Ja om er toch mee naar Twente te kunnen en niks mis mee ,het is van een remcilinder van een andere auto , alleen de afdichting en het is al snel beter dan wat er in zat want er zat niks meer.
Maar de juiste heb ik ook nog besteld dan is het weer origineel maar deze reparatie doet geen afbreuk aan het systeem, ben zelf monteur en weet echt wel wat ik doe en wat er niet is maak je toch zelf ,beetje creatief is niks mis mee .

Inderdaad wat JW zegt, wat voor rubber is dat van die andere auto? Rubber voor LHM heeft een andere samenstelling dan dat voor DOT4. Dus z.s.m. er weer een origineel rubber op zetten.

En wat betreft de aandrijfassen, je kunt dat aanlopen wel proberen terwijl de boel los is, maar als de auto onder zijn eigen gewicht dat rubber indrukt komt daar een kracht van meer dan een ton op (als de druk in het systeem weg is na zeg een week), dus drukt het veel verder in dan je met de hand kunt uitoefenen. Dan drukt de draagarm alsnog met een grote kracht op de aandrijfas. Niet echt bevorderlijk voor de levensduur dus.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook