Nooit eerder voorgesteld, lang afwezig geweest maar nu toch maar tijd om me even voor te stellen.
Ooit begonnen met 3 GSA’s, alle drie op LPG. Overgestapt op een CX Break (bij Jan van Citroen Bayeux in onderhoud gehad)
Daarna van alles gereden waaronder Volvo 850, Opel Ascona, Mercedes 190D (wat was dat ding traag),Alfa 33 1.7 (wat een wegligging).
Daarna weer terug naar een CX Turbo diesel 1 want ‘t blijft toch heerlijk rijden zo’n CX. Na 2 lekke cilinderkoppen was ik er echter wel even klaar mee..en kon ik de reparatiekosten ook niet meer betalen.
Momenteel in bezit van een Volvo 850 T5-3, ik wilde wel iets klassieks rijden maar dan wel wat betrouwbaarders met het oog op woon-werkverkeer van 160km per dag. De Volvo is voorzien van een gereviseerd en getuned motorblok en levert zo’n 330 PK.
Een fijne auto maar geen CX..
Met het oog op een naderend pensioen ben ik hier weer gaan lezen ( o.a het relaas van sans parel) om me te oriënteren op de aanschaf van de CX turbo 2 (benzine). Ik heb dan geen afhankelijkheid meer van mijn auto voor mijn werk
Het leesplezier is in ieder geval al weer groot!
Totaal aantal Berichten: 43285
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Welkom hier!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 212
Geregistreerd: 13-06-2006
- C5 break exclusive
Zjuppo schreef:Mercedes 190D (wat was dat ding traag)
Met zo’n mercedes D camper werd ik op steile peage hellingen tussen Metz en straatsburg zelfs door van die lange vrachtwagens, die 30 meter lange dennen op de trailer erachter hadden hangen, INGEHAALD my god hilarisch…
mia macchina è presto per rubare