Wát een werk! Knap dat je dat allemaal zelf kunt, mooie sleutel ruimte ook.
Totaal aantal Berichten: 1354
Geregistreerd: 08-01-2005
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- Xantia Break 1.8i 16v
- C5 2.0i 16v break
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
De auto heeft een zwart lederen interieur met elektrisch bediende zetels.
Die zetels zijn gezien de km stand in redelijke staat, zeker niet super maar ook niet echt slecht.
Nu kreeg ik een tijdtje terug een zwart lederen break interieur aangeboden voor erg weinig, en dit is duidelijk mooier maar helaas zijn de zetels handbediend.
Het interieur zit er ondertussen in, er was enkel een probleem om de stoel airbag van de passagier aan te sluiten.
Dit was namelijk een ander elektrisch systeem en gewoon aansluiten ging dus niet (het interieur kwam uit een 2005) dus heb ik de kabelboom van de originele stoel overgebouwd.
De dorpelbekleding en de kofferklep bekleding/ alu spaakvelgen met frisse banden en de laatste resterende dingetjes zijn gemonteerd.
Verder is de wagen grondig gepoetst (wat erg nodig was)
Vorige vrijdag heeft deze C5 zijn technische keuring met vlag en wimpel doorstaan en is dus zonder enige opmerking goed gekeurd, met het commentaar van de inspecteur dat de wagen wel heel grondig is aangepakt en dat hij geen technische gebreken heeft kunnen vast stellen.
Zaterdag avond had ik er voor het eerst in gereden (met garage kenteken) en het is onvoorstelbaar hoe goed die wagen rijd, de km stand laat zich in geen geval merken en het vermogen is zeker nog aanwezig.
Ondertussen staat de wagen sinds maandag morgen op het kenteken van de Xantia geregistreerd en met 378000km op de teller gaan we zeker voor 450000km of het magische half miljoen.
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.