Beste,
Na 33 jaar heeft het contactslot van m’n ouwe trouwe Diesel het begeven..
Ik las hier ergens op het forum dat het vrij eenvoudig is om het palletje weg te slijpen. Is dit inderdaad net zo gemakkelijk als het lijkt?
De hamer en beitel methode heeft het helaas niet gered…
En verder ben ik (uiteraard) nog op zoek naar een vervangend contactslot. Heeft iemand toevallig nog iets liggen? En is het contactslot van alle types 2 en 3 hetzelfde?
Betreft een XUD9B van 1991.
Alvast bedankt!
Groet, Richard
BX 19 TRD, 1991 (435.000 km)
2CV6 Spécial, 1985
Peugeot 406 HDI, 2001 (408.000 km, daily driver)
Volgens mij zijn 2 en 3 sloten wel uitwisselbaar maar is de sleutel een beetje anders
Bedankt!
Ik heb inmiddels een ander contactslot op de kop kunnen tikken, dus hopelijk krijg ik hem daarmee weer aan de praat.
Groet, Richard
BX 19 TRD, 1991 (435.000 km)
2CV6 Spécial, 1985
Peugeot 406 HDI, 2001 (408.000 km, daily driver)