Totaal aantal Berichten: 1889
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Gisteren Is er een nieuwe voorruit geplaatst, ondanks de ervaring van het Carglass team, deze voorruit tijdens plaatsing ook gescheurd, volgende week een herkansing.
Vorige week een geluid tijdens rijden, van iets dat de carrosserie raakte, bij controle dag later opgemerkt, een puntje rechts boven (passagier kant) zwarte rand voorruit, scheur richting binnenspiegel.
Gisteren het vervangen glas, idem puntje en scheur, zwarte rand links (Kant Chauffeur).
De herkansing vervangende voorruit is geslaagd sinds gisteren.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Twee keer achter elkaar scheuren lijkt me niet OK.
Kan een paar dingen zijn,
- Rand niet goed schoongemaakt bij het verwijderen van de oude ruit: Geeft spanning op de nieuwe.
- Slechte ruit die te veel op spanning staat.
- Te weinig kit gebruikt, te dunne laag: Dan kan de kit de spanning niet opnemen als de carrosserie beweegt.
Of gewoon botte pech.
To err is human, not to err is divine.