Is er iemand op het forum die in de buurt van Gorinchem woont die mijn trekhaak kan activeren, tegen een kleine vergoeding?
Ik heb een C4 Cactus uit 2019.
Dit soort aanpassingen kunnen in principe alleen (online) via de dealer, met een aangepaste versie van Diagbox zou het kunnen, daarmee lukt van alles bij mijn 508 uit 2015. Ik kan het proberen voor je (geen garantie) als regio 010 niet te ver is voor je.
oops ja, na 2016 of 17 gaat volgens mij alles alleen online
Okay dus het is niet mogelijk zelf te doen dus? Jammer dat je dan weer naar de dealer moet hiervoor.
heel misschien toch proberen met zx1.4i, niet geschoten is altijd mis.
moch het niet lukken, eerst ff vragen aan de dealer wat die er voor rekent.
Ik kan het ook doen (en sommige anderen), maar lastige is dat ik een “token” moet kopen bij stellantis van 40 euro voor iets wat letterlijk twee minuten werk is..
Heb je de trekhaak al getest? of hij werkt? ik weet niet hoe het precies zit bij de nieuwe auto na 2017. Maar vroeger deed de trekhaak bekabeling het wel al zonder te coderen , want de signalen worden altijd opgepakt via de CAN bus, dan weet je ieder geval dat het wel lukt met online coderen.
Totaal aantal Berichten: 823
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
7-polig(de standaard verlichting), werkt zonder aanmelden ook volgens mij. De uitbreiding naar 13-polig moet aangemeld worden in de computer van de auto.
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
axl schreef:heel misschien toch proberen met zx1.4i, niet geschoten is altijd mis.
Vandaag even gekeken met mijn 508, trekhaak kan ingeleerd worden met de aangepaste Diagbox versie die ik heb. Het zijn uitzonderlijke gevallen wat mij (nog) niet lukt bij mijn auto (upgrade display etc.), maar wie weet, een nieuwe Diagbox versie zit in de pijplijn