3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
C25e valt uit als de motor warm is.
Casper c25
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 20-08-2024

Gepost: 08 september 2024 01:40 PM
  [ # 31 ]

Om nog even op het contactslot terug te komen, ik kom er net achter dat ik de sleutel er gewoon uit kan trekken terwijl hij nog op contact staat. Lijkt mij niet de bedoeling

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3723
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 08 september 2024 02:57 PM
  [ # 32 ]

Dan zou ik er eerst een ander contactslot in zetten. Het kan best zijn dat je contactslot er na een aantal seconden , minuut of zo de brui aan geeft.
Dat je de sleutel er uit kunt halen wil zeggen dat het contactslot “mechanisch” kapot is, dan is het elektrisch gedeelte ook vaak al ver heen.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
Casper c25
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 20-08-2024

Gepost: 09 september 2024 11:57 AM
  [ # 33 ]

Ik denk dat het probleem is opgelost, ik heb er 6 mm slangen opgezet, waarna hij het iets beter deed maar nogsteeds sloeg hij af, vervolgens de retourleiding die met een t stukje tussen de filter en carb gemonteerd zat er tussenuit gehaald en nu doet hij het! Iemand een idee wat ik nu met die retourleiding moet?

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 09 september 2024 12:54 PM
  [ # 34 ]

Waarom zat dat T-stukje in de benzineaanvoer?
Heeft er LPG in gezeten?
In het verleden monteerde men dan zo’n T-stukje om een kleine benzinestroom te houden, er hoort wel een restrictie in te zitten.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43286
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 09 september 2024 01:20 PM
  [ # 35 ]

Zonder foto’s van de carburateur en de leidingen is dat moeilijk te zeggen.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Casper c25
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 20-08-2024

Gepost: 10 september 2024 02:31 PM
  [ # 36 ]

Nee er heeft geen lpg installatie ingezeten. In het t stukje zit een reductie, waar de slang op zat aangesloten.

Profiel  
 
Casper c25
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 20-08-2024

Gepost: 10 september 2024 02:32 PM
  [ # 37 ]

Het is overigens een solex 34 pbisa 16 carburateur. Het lukt me niet om foto’s te plaatsen.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook