Nieuwe C5 Aircross
TankFrank
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 18-08-2024

Gepost: 29 augustus 2024 09:33 PM

Nou, de nieuwe C5 aircross is er.
Het is een 180pk plug in hybrid in de max uitvoering.

Alleen….. er zit geen elektrisch vertselbare bestuurders stoel in, volgens de oprielijst zou dat wel moeten. Doorgegeven aan de dealer en gevraagd met een oplossing te komen.

Daarnaast werkt de remote app niet, ik heb in de app wel verbinding met de auto maar laden kan ik niet volgen en ik kan de pre conditioning niet via de app aanzetten.
Ik heb me wel geabonneerd op het connect plus pakket wat een voorwaarde zou zijn, maar volgens de site is mijn vin nummer niet geschikt, ook dit maar bij de dealer neergelegd.

Verder is het een fantastische auto, ik kwam uit een Ford Focus diesel en was altijd erg blij met die Ford.
Ik wilde een hogere instap en heb voor de C5 gekozen vanwege comfort, en dat heeft ies.
Auto is stil, comfortabel en snel.
Wat dat betreft dik tevreden over de auto.

Gr Frank

Afbeelding Bijlagen
Oud_en_Nieuw.png
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
MiBo
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 16-03-2021

Gepost: 30 augustus 2024 09:39 AM
  [ # 1 ]

Veel rijplezier met je nieuwe auto.

Die opties dat is wel een dingetje want die kunnen nogal verschillen per prijslijst. Heb je gekeken naar de prijslijst die er was op het moment van bestellen? Als er nadien een nieuwe prijslijst is uitgekomen dan kunnen daar de opties aangepast zijn en gelden die dus niet voor jouw al bestelde auto.

Dat is althans mijn eigen ervaring.

Grt,

Miquel

Citroen C5 AirCross

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook