Zoals JW beschrijft zit het ook gemonteerd… ik heb de klauw even uitgebouwd. Beetje pielen wel, met alle attributen eromheen ingebouwd maar met 15 minuten lag hij op mijn werkbank.
Plaatjes: helaas, Imgur levert geen links meer op tbv plaatsing op message boards…
Met perslucht floepten de zuigers er zo uit. Waarbij opviel dat de ‘corrupte’ zuiger en het snelst en makkelijkst uitgleed.
De klauw is zichtbaar volgens de regels der kunst gereviseerd (mag het met 60 jaar ervaring?). Alles correct gemonteerd met NOS-rubbers.
Als ik zou pietlutten dan zou ik vaststellen dat er een minieme beschadiging op de rand van de betreffende cup zit. Wellicht een keer een tik gehad? Maar hij gleed met perslucht wel als eerst uit de cilinder.
Wat ik nu ga doen is de vierkante rubber ring gewoon omdraaien. Eens kijken wat dat doet.
Revsieset bij Burton bestellen kan altijd nog.
Jammer dat plaatjes hier zo moeizaam zijn geworden. Vroeger deed ik hele restauratieverslagen. Heb al tig foto-albums gehad. Iemand de gouden tip voor een quick fix? Liefst buiten bereik van de grote techgiganten…
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 43298
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik doe nog steeds alles met my album. Werkt prima.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste