Injectors reviseren?
Daanv
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 20-05-2024

- CX CXA Prestige automaat
Gepost: 10 september 2024 02:45 AM

De injectors van mijn CX prestige zijn niet best meer. Ik heb BoschClassics gebeld maar en dame vertelde mij in vloeiend duits dat ze al tien jaar niet meer gemaakt noch geleverd worden. Ik vroeg of ze ze konden reviseren, maar ook dat konden ze niet. Evenmin een suggestie voor een bedrijf dat dat zou kunnen doen.
Ik woon in de Verenigde Staten. Aan deze kant van de plas kan ik niemand vinden die zoiets kan doen. Ook niet in Canada.
Heeft iemand een suggestie waar injectors gereviseerd kunnen worden, of heeft iemand er misschien nog 5 goeden liggen.
Hartelijk dank,
Daan Vreugdenhil

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3671
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 10 september 2024 07:56 AM
  [ # 1 ]

Hallo Daan:

Reviseren is een vaag begrip voor die injectors, want je kunt ze niet openen, dus je kunt ze alleen reinigen. Het klopt dat ze al jaren niet mee gemaakt worden.

Ik denk dat je als je in de in de USA op zoek gaat naar iemand die injectoren kan reinigen voor een BMW, Mercedes or Porsche uit de jaren 80 hij die van je CX ook wel onder handen kan nemen. In heel veel vn die modellen zitten “vrijwel dezelfde” injectoren.
Bosch maakte verschillende typen met allemaal een iets andere karakteristiek, maar het schoonmaakproces is hetzelfde.

Je zou eens op de site van CX-basis kunnen kijken, die hebben zelfs nog nieuwe injectoren voor de vroege 2400 injectie modellen.
  dat is.  http://www.cx-basis.de

Er zijn “compatibele” modellen in de omloop, maar daar zit ook een hoop slechte namaak bij.

 

 

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
Daanv
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 20-05-2024

- CX CXA Prestige automaat
Gepost: 10 september 2024 08:54 PM
  [ # 2 ]

Hartelijk dank voor het antwoord. Ik waardeer het zeer dat je de moeite hebt genomen zo uitgebreid te reagenen. Wij gaan hiermee aan de slaag.
HG, Daan

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook