Totaal aantal Berichten: 43285
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik vind dit topic chaotisch worden. Mijn voorstel: schrijf in dit topic alleen nog over je nieuwe auto.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Als je goed kijkt zie je dat het qua autotechniek altijd alleen over mijn nieuwe donkerrode CX gaat. Over de verkoop van de oude bronskleurige CX gaat het af en toe maar dan ook echt over de verkoop. Ik zal er voortaan bij zetten over welke auto het gaat.
Ik zou door het lint gaan als iemand in Griekenland mijn volledige email adres in een openbaar forum zou publiceren en ik vind dat het omgekeerde ook niet kan. Voor je het weet krijgt calimero een hoop spam van spambots. Ik vraag me ook af of die meneer op je foto op Autoscout weet dat hij nu beroemd is.
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik heb het stukje over de Griekse koper incl. naam en mail adres verwijderd.
Nu wordt het echt chaotisch. Mijn excuses en ik zal verder ophouden met over mijn oude CX te praten, of over de verkoop. Dank dat je er zo snel bij was Arjan.
Ja, of je doet het gewoon zoals iedereen het doet op dit forum: één topic, per auto.
Dan hou je de boel bij elkaar en is het ook nog eens eenvoudig en duidelijk terug te zoeken (ook voor een ander).
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Die meneer op de foto op autoscout ben ik zelf.
Totaal aantal Berichten: 43285
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nielsje schreef:Ja, of je doet het gewoon zoals iedereen het doet op dit forum: één topic, per auto.
Dat dus. En niet van de hak op de tak gaan want dan is het schier onmogelijk om zaken goed te volgen en het juiste advies te geven.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Gisteren een eindje gereden en de auto maakt een klein “bonk” geluid als je remt op de motor en weer als je gas geeft. Dus als je gas terugneemt doet hij dit en als je weer gas geeft. Je voelt het ook ik de auto, een klein schokje. Ik ga vandaag kijken of het blok wiebelt als je hem in drive zet om te zien of de rubbers van de motorophanging speling hebben. Als dit niet zo is wat zou het dan nog kunnen zijn?
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Aandrijfassen.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
En moet ik daar meteen iets aan doen of kan er mee gereden worden?
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Kan ook optelsom zijn, speling op de vooras kan komen door: motorsteunen, aandrijfassen, fuseekogels, draagarmen, etc.
Valt allemaal onder normale slijtage en leeftijd.