2 van de 2
 < Vorige 1 2

Mijn 2014 C4 Picasso ontdekken
RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 855

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- 2CV Special
- (Grand) C4 Picasso 1.6 thp Intensive
Gepost: 06 april 2025 04:21 PM
  [ # 16 ]

Gisteren is de nieuwe kabelset binnen gekomen, maar toen was ik naar de ALV van Citroën Club Nederland. Waar overigens wederom weinig leden op de vergadering aanwezig waren!!!!! Vanochtend lekker wezen sporten en vanmiddag, ondanks de beste wind, toch begonnen aan het monteren van de nieuwe kabelset. Alles netjes ingebouwd en aangesloten. Dan is het even spannend, is de foutmelding weg bij het aanzetten van het contact. En ja hoor, melding weg en alles werkt naar behoren. Nu alleen nog even afwachten wat de reactie van de kabel fabrikant is, over het niet mee leveren van bedrading voor constante en geschakelde plus. Deze set vond ik ook niet op hun website, maar bestaat wel. Met wat geluk, mag de hele boel dus NOG een keer los, om extra bekabeling naar de accu te leggen vanaf de achterzijde van de auto.

Zet maar weer in de agenda!!! Vierde weekend juni organiseren wij voor de 16de keer het Lindetreffen in Oldeholtpade!! Van 20 t.m. 22 juni 2025 zijn jullie weer welkom!!

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 855

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- 2CV Special
- (Grand) C4 Picasso 1.6 thp Intensive
Gepost: 12 april 2025 06:44 AM
  [ # 17 ]

En weer een stapje verder. Bij onze andere C4 Picasso hadden we ervaren dat de achtervering redelijk snel door sloeg, wanneer de caravan aan de trekhaak hing. Daar hebben we toen, direct na de eerste rit, hulpveren voor besteld en laten monteren. Liever had ik verzwaarde veren gehad, maar die zijn er niet voor de Picasso. Nu dus voor de “nieuwe” Picasso ook hulpveren gemonteerd. Volgende week gaan we ervaren hoe de auto het doet, met de caravan aan de haak.

Zet maar weer in de agenda!!! Vierde weekend juni organiseren wij voor de 16de keer het Lindetreffen in Oldeholtpade!! Van 20 t.m. 22 juni 2025 zijn jullie weer welkom!!

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook