RT6 problemen na vervangen micro SD
Ben1998
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

- C4 (2004-heden) 1.6 VTS
Gepost: 30 maart 2025 12:41 AM

Dag lezers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een probleem die ik heb na het vervangen van mijn micro SD kaart in de RT6 radio van een DS5 uit 2012.
Voor de context: Ik heb de micro SD kaart van mijn radio moeten vervangen omdat deze kapot was en niets meer deed. Deze kaart heb ik vervangen met een 16gb micro SD kaart en heb ik de officiele software (versie 2.86) als CD gekocht om te installeren op de nieuwe SD kaart. Dit is gelukt alleen helaas heeft mijn auto nu geen audio meer, start hij met een peugot logo en ziet mijn achteruitrij camera beeld er echt geel/grijs uit.

Ik las hier en daar dat dit met iets van User config files te maken zou kunnen hebben maar weet nu niet zo goed hoe ik dat nu in de auto kan instaleren.

Ik heb beschikking tot een lexia 3 en diagbox maar zelfs hierin kreeg ik het niet voor elkaar om bijvoorbeeld alleen al de logo te verwisselen.

De volgende codes kon ik zien in de diagbox:

F300: Fout bij het herprogrammeren van het kalibratiebestand
C94E: storing van de audio-uitgang rechtsvoor
C94F: storing van de audio-uitgang linksvoor
C950: storing van de audio-uitgang rechtsachter
C951: storing van de audio-uitgang linksachter

Ik hoop dat een van jullie dit probleem erkend en me opweg kan helpen! In ieder geval bedankt voor het lezen!

- Ben

Profiel  

Frans 007
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 34

Gepost: 30 maart 2025 07:11 AM
  [ # 1 ]

Dat hij opstart met het peugeot logo heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de V van je vin nr er niet in staat.
Groet

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook