Hier al het forum doorzocht maar niet direct gevonden
Is er iemand die de locatie weet van de zekering van de trekhaakaansluiting?
Op internet vind ik tig verschillende locaties.
De aansluiting staat in storing en wil voorlopig de zekering uithalen tot ik tijd heb om er naar te kijken
alvast bedankt
Geef iets meer informatie over het type C4 ?
Heb je een originele Citroen trekhaak, d.w.z. zit er een Citroen electronica doos in ? Dan staat er meestal ook Citroen ergens op de trekhaak zelf.
Dan vindt je in het instructieboekje waar de 2 zekeringen zitten: 1 voor de doos en 1 voor de permanente plus van de trekhaak.
Als het geen originele Citroen trekhaak is, dan moet je misschien zoeken naar een zwevende zekering bij de accu, want dan bepaald de inbouwer waar de zekeringen zitten.
To err is human, not to err is divine.
Quoten van het voorgaande bericht is niet toegestaan, zie ook nummer 10 van de forumregels.
Betreft een E-hdi 112 pk 1600 diesel
Originele afneembare trekhaak van citroen zelf. Wagen aangekocht die showroomwagen was.
In het instructieboekje heb ik al gekeken maar vind er nergens wat over terug

Totaal aantal Berichten: 855
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- 2CV Special
- (Grand) C4 Picasso 1.6 thp Intensive
Bij mijn 2014 C4 Picasso bleef de foutmelding staan, zelfs toen de set er uit was. Hij moet met Diagbox worden uit gezet.
Zet maar weer in de agenda!!! Vierde weekend juni organiseren wij voor de 16de keer het Lindetreffen in Oldeholtpade!! Van 20 t.m. 22 juni 2025 zijn jullie weer welkom!!