amen… heel mooi gezegd ... en zo is het maar weer !!
Groet Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Zit idd wel wat in, maar voor de leukigheid is het misschien wel leuk om toch iemand te benoemen.
Schijt aan originaliteit.
Nou dan doen we niet moeilijk IK
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Okee, dreun maar even op wat jij alemaal gedaan hebt wat Citroën betreft
Tsja uhm weet je .................Wie zei ook al weer dat iedereen hier op het forum een citrofiel is?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Niemand geloof ik
Tenminste niet op die manier.
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
:cheer1
als dat een spelletje met een xsara wrc is…..
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Tom Duckpower schreef:als dat een spelletje met een xsara wrc is…..
deed op dat moment inderdaad iets anders
Hahaahhahaha !!! zo wil ik eigenlijk nog een keer een tatoo van de chevrons op mijn arm laten zetten
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Flapdrol krijgt van mij 10 punten. Echt knetter die jongen :17
xm'metje schreef:Hahaahhahaha !!! zo wil ik eigenlijk nog een keer een tatoo van de chevrons op mijn arm laten zetten
Komen bij mij op mijn hand, tussen m’n duim en wijsvinger.
Maar ik woon nog thuis en m’n ouders hebben iets tegen tattoo’s. Ondanks dat m’n vader citrofiel is. Dus jah, om het maar gemoedelijk te houden hier thuis, wacht ik er nog ff een jaartje mee.
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Peteryed schreef:Er is toch geen grootste Citrofiel. We zijn toch allemaal liefhebber van het merk en zijn eigenaardigheden. Het is toch niet te meten wie de grootste is. En als citrofielen onder elkaar hoeven we toch geen citroën god te creeeren om de hobby leuker te maken. Of ben ik nou weer gewoon te veel aan het zeiken.
Peter
Goed punt Peter…. maar het blijft leuk om dan toch iemand te kiezen… gewoon om er nog even over door te kunnen ouwehoeren.
Als ik mag kiezen dan momineer ik op een gedeelde 1ste plaats (dat zal wel weer niet mogen maar ik heb geen spelregels gezien..hahah :schater ):
Dennis en Junior van de Ven!!!
:51
Maaruh… Flapdrol komt bijzonder dicht in de buurt…
ik wil ook zo’n overall !!!!!!!!!!!!!!!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
Leuk “Flappie” maar om rond te rennen in een Citroën overal met `n groot mes in je handen (zelfs al is het virtueel) neigt mij toch naar zinloos geweld
Ik stel derhalve voor om “Flappie” te nomineren als “Mafste-Citrofiel”. :12
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
flapdrol wint bij deze aan gratis tatoo beurt.
hij mag zijn ballen groen laten tatoe-en en er schroefrdaad op laten tappen.