Humor van de maand
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2948

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 21 november 2004 02:26 PM

Nou dit valt wel onder de naam humor:

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/49216.htm?ret=/nieuw_zoek.php3?q=cx
.................................................................................................................
Marktplaats.nl - De advertentiekrant van Nederland.

Gezocht: Hyundai h200 e.v.t ruilen tegen citroen cx

Een mooie donkerblauw metallic apk mei 2005 (3 kleuren hooftkleur blauw /groen en paars ) huyndai h200 dubbel cabinne bj 98 automaat 150.000 km altijd prive gebruikt ziet er uit als nieuw zowel van binnen als buiten zie foto een zeer komplete bus met 2 elektrische ramen rvs bullbar mistlampen rvs side-step trekhaak dakspoiler dakreeling eventueel ruilen tegen een citroen cx die ouder is als 25 jaar liefst op lpg
...........................................................................................................
...........

Wie o wie in godsnaam zal zijn mooie CX willen ruilen tegen zo’n ........... ja wat is het eigenlijk Laughing  Laughing  Laughing

Ron

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 november 2004 02:48 PM
  [ # 1 ]

ik zie dit wel als iets positiefs..

het is nooit te laat om als verdwaald schaap terug te keren naar de kudde..
en als ik een bus zou kopen zou dat waarschijnlijk ook eerder een hyunday bus worden van zo’n lelijk citroen ding.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 21 november 2004 02:56 PM
  [ # 2 ]

Shocked
Zo’n Hyundai H200 Shocked
Verbruik van 1 op 9 terwijl een ‘gewone’ bus 1 op 12 nog wel haalt.
Zo’n Hyundai H200 waar alleen de bestuurder beenruimte heeft?
Moet ik nog ff doorgaan Wink , Mijn vader heeft er destijds ook naar gekeken maar als je geen aannemer bent die een ragbusje voor de bouwvakkers zoekt moet je niet bij Hyundai zijn…. Rolling Eyes

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook