WIE-O-WIE
weet waar ik rijimpressies van xsara owners kan vinden, om een goede indruk te krijgen hoe goed die auto’s wel niet zijn?
Bij voorbaat dank!
Don’t worry God is in control!
bedankt slim shady!
heb ik al bekeken, maar waarschijnlijk de beste site die er bestaat.
Thanx!
more?
hey eminem!
bedankt nogmaals!
die laatste site daar staan ook veel negatieve verhalen he?
Poeh poeh, ik ga nu twijfelen hoor!
Je kan ook alleen rekening houden met de positieve verslagen,
maar dan kom je zeker bedrogen uit.
mischien kun je eens een testritje gaan maken helder lichtje kom je er zelf achter en anders gewoon een golf blijven rijden is beter voor de Xsara,s in Nederland
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Heb ooit ergens in een tijdschrift (ANWB?) gelezen dat de Xsara op nr.4 staat/stond? in de top tien van betrouwbaarste auto’s.
Er stond ook bij dat ze gemiddeld minder problemen hebben met de wielophanging dan andere merken.
nog nooit gelezen!
Maar goed: wel betrouwbaar dus, misschien, hopelijk.
Jaja ik ga eerst testrijden!
Waar moet ik op letten dan?
(ff serieus!)
dat hij goed remt, niet schokt bij het wegrijden,en bij de 50km per uur eens in zijn 3 zetten en het gas flink intrappen als hij dan meteen goed oppakt zijn de koppelingsplaten nog oke anders niet verder de gebruikelijke dingen banden vloeistoffen geen lekage,s km stand enz enz succes
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018