Nou valt het mij de laatste tijd op dat er steeds minder op taalgebruik wordt gelet op het forum.
Ik heb het dan niet over groffe woorden o.i.d. maar meer over die haastige tikfoutjes.
Helaas wordt het forum hier nou niet echt leesbaarder door. Soms schept het zelfs een beetje onduidelijkheid.
Misschien een goed voornemen om hier in 2005 beter op te letten?
Nou vraag ik echt niet om elk gepost bericht 10x na te lezen op tikfoutjes, maar er gewoon even op letten voordat je op de ok knop drukt.
Een tik foutje kan, echter probeer het binnen de perken te houden
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ja, en de interpunctie mag ook beter!
Ook al schiet het er bij mij ook nog weleens bij in.
Mvg Joost
wE Sullu er Op letu zimpule siel!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik zal een goede voornemens topic maken
Ja mijn goede voornemens zijn;
Ik rook niet meer
en niet minder ook
Shit, Ik rook al 7 jaar niet meer :11
In mie’n post van vanomend hak ok al wat tiepprobleemn…
(sorry, er zit geen Twentse spellingscontrole in dit forum ...)
Groeten uit Almelo
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
sorrie ik zaol veurtoan een bietje meur op me taalgebruuk lette en ik zaol ok probere kommaas en punte te gebruike
Kerstgroeten van een boerige Veenendaler
Dan mag ik wel gaan opletten….zoals je vroeger op school leerde, is Haarlem de stad waar het meest ABN gesproken wordt en zonder accent.
Bram schreef:Dan mag ik wel gaan opletten….zoals je vroeger op school leerde, is Haarlem de stad waar het meest ABN gesproken wordt en zonder accent.
Ik heb alleen maar geleerd dat Haarlem de hoofdstad is van de provincie Noord-Holland
Om weer terug te keren naar het topic, op voorbeeld klikken en het geheel even doorlezen/verbeteren voordat je op Ok klikt helpt ook wel om de taalvouten ( ) binnen de perken te houden.
ksal es effe die geile tiepkorrektie late draaeie, ben jeij auk weah blei…
ZX1.4i schreef:Ik heb alleen maar geleerd dat Haarlem de hoofdstad is van de provincie Noord-Holland
Woar leg dat dan?
O, Hier in de “achtertuin”
iK bEn AlLaNg BlIj DaT dE mEnSeN hIeR nIeT zO tYpE
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Tiepfâhtuh? Niet te wèhnâg, tjeemig de peemig goozâh, da zal nog heftâg woahduh, ech wel!! Niettan?
zimpule siel vrog ov we normal gingen tiepe ja!
Amsterdam wah leg dat tan ?