Lekker hoor
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Sodeknetters wat een sneeuw.
Naar het zin geweest denk ik zomaar????
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dacht het wel ja!
m’n BX
m’n BX
m’n BX
deze zijn van 25 nov 2005
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Okee, dan heb ik er ook nog twee: een van mijn oude BX break en een van mijn CX van vorig jaar.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
KNMI: Russische kou komt naar Nederland
Uitgegeven op zondag 22 januari 2006 om 15:56:45, bijgewerkt om 16:34:40
(Novum) - De Russische kou komt naar Nederland. Zondagnacht kan het op enkele plaatsen tot 10 graden Celsius vriezen in het land.
In het noorden en oosten vriest het ook overdag een paar graden. De aankomende tien dagen is de kans op strenge vorst in het land groot, meldt het KNMI zondag. De temperatuur daalt in ‘rap tempo’.
Rusland is in de greep van een ijzige kou, die inmiddels al aan meer dan veertig mensen het leven heeft gekost. Donderdag werd in Moskou met 31 graden onder nul een kouderecord uit 1927 verbroken.
De oostelijke tot noordoostelijke stroming uit Rusland voert geleidelijk koudere lucht aan in Nederland. Opklaringen breiden zich vanuit het noorden uit in Nederland, waardoor het droog blijft. De temperatuur komt op veel plaatsen niet meer boven het vriespunt. Halverwege de week wordt het iets minder koud.
Zondag precies vijftig jaar geleden stond Nederland ook aan de vooravond van extreem koud winterweer. In februari 1956 bleef het dagen achtereen min 11 graden. In Terschelling lag een pak sneeuw van 55 centimeter dik. In het Groningse Uithuizermeeden daalde het kwik toen naar min 26,8 graden.
Is maar even een tip….
Ik post maar even in het goede topic.
In Zuid Duitsland
En nog eentje toen het zonnetje er al wat langer op stond.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
mooie fotó‘s
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Foto van het huisje in de Ardennen dat mijn ouders in 1986 - het jaar van de BX GT - hebben gekocht.
De auto op de foto is inmiddels echt van mij. Toen nog op 14 inch staal met versleten Michelin Energy’s erop. De dag voordat de foto genomen werd was het nog regenachtig, de dag van de foto zelf werd ik wakker en zag een pak sneeuw. De rit naar huis was erg spannend met 1,5 mm profiel
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Mijn ZX Break TurboD en de Xsara 1.6i 16v van mijn “schoonvader” voor het pension in Sud-Tirol Oostenrijk vorige week.
Na een week stil gestaan te hebben bij -15graden C ‘s nachts en -5 overdag hadden ze geen enkel probleem met starten gelukkig!!
...zucht…wat hebben we lekker geskied en wat is een week dan snel voorbij….vandaag al weer gewerkt..zucht….
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
hogervp schreef:Ik hoor op de radio dat het her en der sneeuwt in het land. Met name regio Arnhem. Is dat zo? En zo ja, komen er nog :photo ?
Patrick
Hier in het westen valt af en toe wat motsneeuw, blijft niet liggen.
Maar een paar mooie foto’s van Citroen’s in de sneeuw is nooit weg.
Zo, weer ff een zooi gewist.
Anderhalve pagina!
Mensen, ouwehoer niet steeds de topics vol,het spaart ons veel werk!
(en we zitten hier ook voor ons plezier,in de virtuele modbouwkeet)
Foto’s van de bij ons logerende BX Sport van Ruben (citroenbx)
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Pfoe Yannick ge hebt u eigen overtroffen.
SJIEK echt waar!!!!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Weliswaar weer dik twee maanden geleden maar ik kwam deze foto net pas tegen in m’n computer. Vergeten… Het was vrijdag 24 november 2005 en met veel moeite had ik s morgens vanuit Groenlo de kleine parkeerplaats voor m’n kantoor in Eibergen bereikt. Een afstand van 12 kilometer waar ik pakweg een half uur over had gedaan vanwege de stevige sneeuwval. Het sneeuwde die dag gestaag door en ik maakte deze foto rond een uur of elf. Veel sneeuw oke, maar verder geen zorgen… De dag zou echter een regelrechte ramp worden. De stroom viel langdurig uit omdat een elektriciteitsmast in Haaksbergen de enorme hoeveelheid sneeuw niet meer aankon. Later op de dag moest ik door de visboer (aan de overkant) van de parkeerplaats gedrukt worden en deed ik er vervolgens anderhalf uur over om thuis te komen. Vervolgens ploeterde ik nog pakweg een kwartier om de VTS op de oprit bij huis te krijgen. Maar GODZIJDANK dat ales zonder 1 schrammetje.
http//www.c2club.co.uk/modules/coppermine/albums/userpics/11019/normal_snuu_002.jpg