Hallo allemaal,
wie weet hoe je de klok van de Picasso kan verzetten. De auto kent wel een datum, maar helaas geen zomer of wintertijd.
Groeten, Walter
Totaal aantal Berichten: 480
- Xantia Turbo Diesel Break
Altijd met het contact aan en dan de klok op tijd zetten.
Beste Gerard,
we zijn een stap verder, en nu zie ik het display van de boordcomputer met de tijd?
Groeten, Walter
Totaal aantal Berichten: 480
- Xantia Turbo Diesel Break
Ik neem aan dat in het instuctieboekje wel staat hoe en wat je met die
boordcomputer kan doen,want er zullen best dan nog meer mogekijkheden op zitten.
Hallo Gerard,
een klein probleem mijn instructieboekje is van modeljaar 2002, en mijn auto is van 2003. Omdat mijn auto net een aangepast model was, die van de band kwam was het juiste instructieboekje niet beschikbaar.
Groeten, Walter
dan zou ik teruggaan naar de dealer en het ondertussen beschikbare juiste boekje gaan halen
Beste Mensy,
het eerste antwoord waar ik wat aan heb.
Ik ga het straks uitproberen, en alvast bedankt voor je antwoord.
Groeten, Walter
Totaal aantal Berichten: 823
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Leuk bijkomend dingetje, je kunt het geheel ook bedienen met de handels van verlichting en ruitenwissers. Eerst beiden tegelijk, één nadeel, de claxon gaat dan even aan, daarna met de drukknop van de ruitenwisserhandel door het menu bladeren en eventueel selecteren om te veranderen.
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.