cocico schreef:Hehe, nog beter is als je van die films de DVD hebt!
Maarre… hulde voor je mooie site hoor, ik bekijk er regelmatig filmpjes op!! Heb je ‘n idee hoeveel mensen je site bezoeken? En hoeveel MB heb je in totaal?
Gemiddeld trekt mijn site 70 bezoekers per dag uit de gehele wereld. Mijn site is momenteel over de 1Gb aan grootte, dus ze groeit uit haar jasje
Overigens is deze maand echt een vakantiemaand, want nu komen er slechts 50 bezoekers per dag op mijn site.
Als alles goed is, komen er nog heel veel filmpjes bij, want op de harde schijf van mijn pc staan nog ontzettend veel fimpjes en films, maar het bewerken is nogal arbeidsintensief, dus dat duurt altijd een tijd.
Heb je die films allemaal in DiVX liggen? Zo ja: mag ik eens langskomen?
Daffodil31LE schreef:Heb je die films allemaal in DiVX liggen? Zo ja: mag ik eens langskomen?
Nee, helaas. Lange tijd heb ik geprobeerd om alle films op hoge kwaliteit te bewaren en ook de complete films te bewaren, maar dit bleek toch echt geen haalbare kaart gezien de meer dan 400 films die nu op mijn site staan en nog ongeveer 50 films op mijn pc om te bewerken.
Ik heb ze nu alleen nog maar in het formaat zoals ze op mijn site staan.
Je kon ze toch gewoon op CD bakken?
Maar ja, dan ga ik nog maar met wat geduld mijn vriend het ezeltje aanspreken om Louis de Funès-films binnen te trekken… Het lukt al aardig.
Daffodil31LE schreef:Je kon ze toch gewoon op CD bakken?
Maar ja, dan ga ik nog maar met wat geduld mijn vriend het ezeltje aanspreken om Louis de Funès-films binnen te trekken… Het lukt al aardig.
Klopt, op CD bakken is een optie, maar waar laat je 400 films waarvan op mijn site enkel fragmenten staan?
Ook dan heb je dus een hele berg cd’s nodig…
op SBS6 in de film “Frantic” een blauwe eend in beeld….
en vanmiddag in “Midas”, op de belg een oude eend…..
LdF films binnentrekken? Via KaZaa heb ik er nog geen tegengekomen… Heb onlangs de collector DVD van La Grande Vadrouille gekocht à €32, heel mooie uitgave
Via KaZaA kun je al een tijdje niets fatsoenlijks binnentrekken. KaZaA is zo goed als dood. Probeer eens eMule of BitTorrent.
Momenteel heb ik aan LdF-films binnen:
La Grande Vadroeuille
La Soupe aux Choux
Le Avontures de Rabbi Jacob
Gendarme 1 t/m 6
Le Corniaud
Le Petit Baigneur
Ni Vu, Ni Connu
Les Grandes Vacances
La Folie des Grandeurs
La Traversée de Paris
Fantômas 1 t/m 3
Komen momenteel nog rustig binnen:
Hibernatus
L’aile ou la Cuisse
L’avare
Le Grand Restaurant
Oscar
Pouic Pouic
Enne… Eric: Op CD branden is zelfs met 400 films echt zo erg niet. Ik heb er hier ook ongeveer zoveel liggen, van alles wat. En op band durf ik ‘t al niet meer te tellen.
gebruik anders een Share-aza , is een soort kazaa, maakt alleen gebruik van meerdere netwerken (Gnutella, eDonkey en Shareaza zelf (meen ik)).
Daffodil31LE schreef:Via KaZaA kun je al een tijdje niets fatsoenlijks binnentrekken. KaZaA is zo goed als dood. Probeer eens eMule of BitTorrent.
Momenteel heb ik aan LdF-films binnen:
La Grande Vadroeuille
La Soupe aux Choux
Le Avontures de Rabbi Jacob
Gendarme 1 t/m 6
Le Corniaud
Le Petit Baigneur
Ni Vu, Ni Connu
Les Grandes Vacances
La Folie des Grandeurs
La Traversée de Paris
Fantômas 1 t/m 3Komen momenteel nog rustig binnen:
Hibernatus
L’aile ou la Cuisse
L’avare
Le Grand Restaurant
Oscar
Pouic Pouic
Enne… Eric: Op CD branden is zelfs met 400 films echt zo erg niet. Ik heb er hier ook ongeveer zoveel liggen, van alles wat. En op band durf ik ‘t al niet meer te tellen.
Ik zal ook eens moeten beginnen. LdF films zijn natuurlijk al lang terugverdient, maar ik ben van plan om mijn ‘Rabbi Jacob’ gewone editie in te ruilen voor een SE… Ik zal eens beginnen met eMule. Moet je daar ook voor delen?
Normaal wel, maar aangezien ik lees dat jij in Oostende zit heb je dus een probleempje wat standaard voor België is: Datalimiet. Die eikels bij Telenet en bijna alle ADSL-aanbieders geloven werkelijk dat data fysiek van goud is.
eMule werkt volgens een soort van bonussysteem; hoe meer je aanbiedt en open stelt voor upload, hoe sneller je downloads gaan. Er zijn wel mods voor eMule die je upload compleet dichtzetten en toch snelle downloads garanderen, maar die ga je niet zonder heel veel zoekwerk vinden. Geen upload is namelijk niet de bedoeling van P2P, maar in sommige gevallen (Lees: België) toch echt de enige leefbare oplossing.
Via MSN wil ik je wel een gemodde eMule leveren.
Eric Vertogen schreef:rb schreef:In de film “The Delivery” (van NL- bodem maar Engels gesproken) komen diverse Citroëns (CX, BX, Xantia) voor (en aan hun einde ).
Van TV zijn natuurlijk de Schimanski CX-en niet te vergeten.
Ja, in The Delivery komt ook een Mehari voor, maar waar vind ik die film???
Ik ben al een tijd op zoek naar die film, maar kan hem ook niet op Kazaa en Emule vinden.
The Delivery wordt vanavond uitgezonden op RTL5 om 22:15. Misschien de VCR laten meelopen??
rb schreef:Eric Vertogen schreef:rb schreef:In de film “The Delivery” (van NL- bodem maar Engels gesproken) komen diverse Citroëns (CX, BX, Xantia) voor (en aan hun einde ).
Van TV zijn natuurlijk de Schimanski CX-en niet te vergeten.
Ja, in The Delivery komt ook een Mehari voor, maar waar vind ik die film???
Ik ben al een tijd op zoek naar die film, maar kan hem ook niet op Kazaa en Emule vinden.The Delivery wordt vanavond uitgezonden op RTL5 om 22:15. Misschien de VCR laten meelopen??
Grrrrrr…. normaal kijk ik elke dag minstens éénmaal op dit forum. Gisteren kon ik vanwege drukke werkzaamheden een keer niet, en dan blijkt dat gisteren The Delivery werd uitgezonden.
Misschien iemand die deze film heeft opgenomen?
Gisteren in Austin Powers, The spy who shagged me:
een oranje/rode eend. Alleen de achterklep en derde ruitje waren zichtbaar. Er stond namelijk iets voor met ook van die mooie ronde vormen ........
Tom Duckpower schreef:Er stond namelijk iets voor met ook van die mooie ronde vormen ........
Een DS?